فرمانده انتظامی خرم آباد :

دستگیری ۶۵۰ نفر متهم تحت تعقیب مراجع قضائی

۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۴:۰۵:۵۴
کد خبر: ۱۰۳۴۹۲۳
دستگیری  ۶۵۰ نفر متهم تحت تعقیب مراجع قضائی
فرمانده انتظامی خرم آباد از اجرای مستمر طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ سرهنگ " عباس دولتشاهی" امروز در این خصوص ، اظهار کرد : به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی ، با برنامه ریزی های مستمر و به منظور برخورد قاطع با هرگونه هنجار شکنی در تیرماه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در14 مرحله به مرحله اجراء درآمده است.

اوافزود: پس از انجام کار اطلاعاتی دقیق و رصد های صورت گرفته و استفاده از ابزار فنی چندین باند سرقت  و به تعداد151 نفر سارق شناسایی که با هماهنگی دستگاه قضایی دستگیر  و پس از انجام بازجویی های فنی به319 فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی خرم آبادتصریح کرد : در بحث مبارزه بی امان با سوداگران مرگ 4 نفر که در سطح شهرستان اقدام به خرده فروشی و توزیع مواد مخدر کردند شناسایی و طی عملیات های متعدد دستگیر و مقدار قابل توجهی انواع مواد مخدر اعم از سنتی و صنعتی از آنان کشف و همچنین 155 نفر معتاد متجاهر جمع آوری و تحویل کمپ های مجاز به منظور ترک اعتیاد و بازپروری شدند.

سرهنگ دولتشاهی گفت : در راستای همین طرح تعداد 650نفر متهم تحت تعقیب مراجع قضائی نیز پس از انجام کار اطلاعاتی شناسایی و پس از دستگیری تحویل دستگاه قضایی شدند ضمن اینکه تعداد 807دستگاه انواع خودرو و موتور سیکلت که برای شهروندان ایجاد مزاحمت اعم از آلودگی صوتی ، حرکات نمایشی و یا بصورت پلاک مخدوش و یا فاقد پلاک و ... بوده توسط عوامل انتظامی توقیف و روانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: به حول و قوه الهی اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی بصورت مستمر و بی امان ادامه خواهد داشت و با تعاملات خوبی که با دستگاه قضایی برقرار است برخوردی قاطع و سخت با هنجار شکنان  و افرادی که به هر نحو بخواهند مخل نظم و امنیت شوند خواهیم داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز