فرماندار محمودآباد اعلام کرد:

کاهش روزانه تعداد کادر درمانی در مراکز بهداشتی به علت کرونا

۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۳:۳۸:۵۷
کد خبر: ۱۰۳۵۱۳۱
کاهش روزانه تعداد کادر درمانی در مراکز بهداشتی به علت کرونا
فرماندار محمودآباد گفت: متاسفانه کلیه ظرفیت بخش‌های مختلف بیمارستان محمودآباد تکمیل شده و تعداد کادر درمانی بیمارستان و مراکز بهداشتی به علت ابتلاع به کرونا روزانه در حال کاهش است.

به گزارش خبرگزاری برنا از محمودآباد؛ علیرضا شریعت، فرماندار، به اتفاق حجت‌الاسلام سیدداود موسوی، امام جمعه محمودآباد، با حضور در شبکه بهداشت و درمان و دیدار با رئیس و معاونین و کارشناسان این اداره و قدردانی از زحمات و خدمات کادر درمانی پیگیر آخرین وضعیت بیمارستان و مراکز درمانی و خانه بهداشت‌های روستایی شدند.

شریعت در پایان این بازدید در مصاحبه با خبرنگاران گفت: متاسفانه با توجه به افزایش وگسترش شیوع این ویروس و افزایش شمار مبتلایان در شهرستان امکانات و اقلام درمانی بیمارستان رو به کاهش بوده و نیازمند مشارکت خیرین به منظور تامین اقلام مورد نیاز می باشیم.

او افزود: تاکنون 50 نفر از پرسنل کادر درمانی و بهداشتی محمودآباد مبتلا به کرونا شده و روند رو به افزایش مبتلایان در موج دوم شیوع ویروس کووید 19 یک تهدید جدی محسوب شده و در حال حاضر 250 نفر از پرسنل شبکه بهداشت و درمان شهرستان که در خط مقدم مقابله و درمان هستند درگیر این  بیماری شده و  شاید در روزهای آتی با کمبود کادر درمانی مواجه بشویم.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد با اشاره بستری شدن 35 بیمار جدید در بیمارستان گفت: بیمارستان و مراکز درمانی روستایی نیازمند جدی تجهیزات بهداشتی فردی و درمانی از جمله کپسول اکسیژن و گان و دستکش و ماسک و مواد ضدعفونی می باشد.

در پایان این بازدید فرماندار و امام جمعه شهرستان محمودآباد به اتفاق رئیس شبکه بهداشت و درمان با حضور در بیمارستان شهدا ضمن قدردانی از خدمات پزشکان و پرستان از بیماران بستری شده در کلیه بخش ها عیادت کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز