آغاز ساخت یادمان شهدای حمله موشکی سال ۶۷ در استان البرز

۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۰:۰۷:۱۳
کد خبر: ۱۰۳۵۲۳۰
آغاز ساخت یادمان شهدای حمله موشکی سال ۶۷ در استان البرز
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با تاکید براینکه زنده نگه داشتن یاد شهدا تکلیفی سنگین بر دوش مسئولین است و در این زمینه باید اقدامات اساسی انجام داد گفت: ساخت یادمان شهدای حمله موشکی سال 67 در استان البرز به آغاز شد.

 به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، سلیمان رستمیان اظهار کرد: ایجاد یادمان های شهدا اقدامی موثر در زنده نگه داشتن یاد شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی افزود: این مکان ها باید به قطب فرهنگی شهر تبدیل شود تا جوانان جامعه با حضور در این یادمان ها درس گرفته و بدانند برای حفظ این سرزمین چه خون هایی ریخته شده و چه ایثارگری های انجام شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه تصریح کرد: امروز اگر نتوانیم آن طور که باید در خصوص زنده نگه داشتن یاد شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنیم از آرمانهای خود غافل شده و مدیون خون شهدا هستیم.

وی تصریح کرد: هدف شهدا چیزی جز حفظ ارزشهای نظام اسلامی نبود و امروز وظیفه ما استحکام و ادامه همان راه است.

رستمیان در پایان با بیان اینکه همکاری و همدلی خوبی در بین مسئولان در جهت ساخت یادمان های شهدا وجود دارد گفت: امیدواریم این همدلی و همکاری ادامه یابد تا با ساخت یادمانی در شان شهدا اقدامی موثر و فرهنگی در جهت زنده نگه داشتن یاد شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام دهیم.

گفتنی است منطقه اسلام آباد کرج در حمله موشکی دشمن بعثی در سال 1367 تعداد 23 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

 

نظر شما