دانشکده داروسازی کردستان راه اندازی می‌شود

۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۳:۴۵:۳۲
کد خبر: ۱۰۳۵۴۴۰
دانشکده داروسازی کردستان راه اندازی می‌شود
نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران و عضو هیات رییسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: دانشکده دارو سازی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهدشتی کردستان در قالب سند توسعه این دانشگاه راه اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، محسن فتحی در نشست هم اندیشی با رییس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی کردستان فضای آموزشی دانشگاه با استانداردهای امروزی فاصله زیادی دارد و می طلبد در قالب سند توسعه دانشگاه به این مهم توجه ویژه ای شود.

فتحی به دیدار هفته آینده نماینده مجلس شورای اسلامی استان با وزیر بهداشت اشاره کرد و گفت: در این دیدار که استاندار کردستان و هیئتی از سازمان برنامه و بودجه نیز حضور دارند تلاش می‌کنیم مسائل کلان حوزه سلامت استان از جمله تاسیس دانشکده داروسازی نهایی شود.

نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی افزود: تبدیل وضعیت نیروهای دانشگاه، ارتقای سطح رشته‌ها، افزایش مراکز پژوهشی و خوابگاهی از موارد و چالش های دانشگاه است که نیاز به پیگیری دارد.

وی پیگیری تدوین سند توسعه دانشگاه علوم پزشکی کردستان را از نقاط مثبت مجموعه اعلام کرد و گفت: با استفاده از نظرات کارشناسی و در قالب طرح هایی منسجم می توانیم ضمن بیان ظرفیت ها، رفع کاستی ها را نیز دنبال کنیم.

فتحی ثبات مدیریت در دانشگاه علوم پزشکی را از لازمه های توسعه آن اعلام کرد و اظهار داشت: بازی های سیاسی و خارج از رسالت اصلی دانشگاه نباید در این مجموعه جایی داشته باشد.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و کادر درمان در سنگر مقابله با کرونا، اظهار داشت: سختی کار حوزه سلامت در ماه‌های اخیر به خوبی به مردم نشان داده شد و همگی قدردان این زحمات هستیم.

وی افزود: کمیسیون بهداشت در کنار توجه به ارتقای سطح بهداشت، حمایت از کادر درمان را نیز وظیفه خود می داند.

 

نظر شما