تفاهم نامه همکاری مجمع جوانان کردستان با شهرداری های مریوان و سروآباد

۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۵:۵۱:۱۰
کد خبر: ۱۰۳۵۵۴۵
تفاهم نامه همکاری مجمع جوانان کردستان با شهرداری های مریوان و سروآباد
با رایزنی و همت مجمع جوانان کردستان تفاهم نامه همکاری مجمع جوانان کردستان با شهرداری های مریوان و سروآباد منعقد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان، در این نشست رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان مریوان و سرو آباد، شهردار مریوان و سروآباد و رییس شورای شهرستان، سرپرست خبرگزاری برنا و جمعی از سمن های  مریوان و سرو آباد نیز حضور داشتند، تفاهم نامه همکاری مجمع جوانان کردستان با شهرداری مریوان و سرو آباد به امضا رسید.

photo_2020-07-27_15-25-35

 

ظرفیت های مدیریت شهری و توسعه فعالیت های جوانان در شهرستان ها و فعالیت نهادهای مدنی در شکوفایی فرهنگی و اجتماعی از جمله موضوعاتی بود که اعضای مجمع جوانان مطرح کردند.

رییس ورزش و جوانان شهرستان سروآباد در این نشست گفت:ظرفیت های فرهنگی سروآباد بستری برای مشارکت اجتماعی جوانان است ، امیدواریم  با کمک دستگاه های دولتی بستر فعالیت های فرهنگی برای جوانان در شهرستان سروآباد را فراهم کنیم.

رشیدی، رئیس اداره ورزش و جوانان سروآباد در این نشست با اشاره به مجموعه مدیریت شهری جدید سروآباد  گفت: خوشبختانه شاهد هستیم در این دوره از مدیریت شهری سروآباد اعم از فرماندار محترم،شهردار سرو آباد، روسای تلاشگر و جوان ادارات،  که همواره در مباحث مرتبط با ورزش و جوانان در شهر سروآباد، همراه و همدل اداره ورزش و جوانان بوده و کمک های لازم ازطرف دستگاه های دولتی انجام گرفته است.

photo_2020-07-26_14-56-14

 

رشیدی ادامه داد: باید دانست همکاری مجموعه مدیریت شهری و اداره ورزش و جوانان، در جهت مرتفع ساختن مشکلات این دو حوزه بزرگ و دارای مخاطب، بسیار اثر بخش خواهد بود.

سالار محمدی شهردار سروآباد نیز با اشاره به پتانسیل بخصوص شهر سروآباد در حوزه فعالیت‌های مردم نهاد و حضور همه جانبه جوانان در این امر مهم و ضروری، گفت: مردم سروآباد همواره در طول تاریخ نشان داده اند که از فرهنگ غنی برخوردارند و یارو یارای یکدیگر در عرصه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی به صورت متحد و منسجم بوده‌اند. مطمئنا این مردم پذیرای فعالیت در قالب سمن‌های مردم نهاد حوزه جوانان نیز خواهند بود.

محمدی در ادامه گفت: حال که زمینه استفاده از جوانان در امرهای خداپسندانه و مردم‌نهاد توسط وزارت ورزش و جوانان، برای این طیف گسترده در جامعه فراهم شده، پس چه بهتر است که از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کرد و نهایت بهره را از آن برد تا در راستای منویات مقام معظم رهبری که همواره به جوانگرایی اشاره و توصیه فرموده‌اند، حرکت کرد. 

 قاسمی پور شهردار مریوان گفت: ظرفیت های مدیریت شهری در اختیار توسعه فعالیت های جوانان قرار می گیرد و شهرداری و شورای شهر مریوان در راستای فعالیت جوانان همراهی رلازم را انجام می دهد.

وی در ادامه گفت: نهادهای مدنی در شکوفایی فرهنگی و اجتماعی تاثیرگذارند و باید جوانان راترغیب و تشویق به فعالیت های  فرهنگی در بخش های مختلف کنیم.

رییس مجمع جوانان کردستان در پایان جلسه گفت:طرفین در این تفاهم نامه ملزم هستند با استفاده از ظرفیت های ارتباطی، فرهنگی و پژوهشی زمینه مشارکت هدفمند جوانان و نهادهای مدنی را برای توسعه شهری فراهم کنند.

یاسین شریعتی گفت:شهرستان مریوان و سروآباد به نسبت جمعیت، پیشرفت چشمگیری در حوزه سمن های جوانان در سال های اخیر داشته و امیدواریم شاهد افزایش سازمان های مردم نهاد با کمک شهرداری و دستگاه های دولتی در شهرستان مریوان و سرو آباد باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز