همزمان با دهه امامت و ولایت؛

جشنواره تخفیف اصناف کرج برگزار می شود

۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۰:۰۱:۳۰
کد خبر: ۱۰۳۵۷۶۵
جشنواره تخفیف اصناف کرج برگزار می شود
رئیس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی اتاق اصناف مرکز استان البرز از برگزاری جشنواره فروش ویژه اصناف در دهه امامت و ولایت با ارائه تخفیف های ویژه در کرج خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، ناصر کمالی اظهار کرد :این جشنواره پیرو مذاکرات اتاق اصناف و بنیاد بین المللی غدیر و با هدف ترویج فرهنگ اسلامی و هدایت جامعه به سوی کمال و معرفت در مکتب انسان ساز و نورانی امامان معصوم و پیوند بیشتر جوانان با فضایل و ارزشهای واقعه تاریخی غدیر خم اجرا می شود .

وی خاطر نشان کرد : تمامی متصدیان واحد های صنفی می توانند ضمن شرکت در این طرح فرهنگی ، نقش خود را بعنوان یک کاسب مسلمان  و متعهد و پایبند به اصول اخلاقی و ارزش های معنوی دین مبین اسلام ایفا کنند.

کمالی افزود : شرکت در طرح فروش ویژه یا تخفیف تحت عنوان جشنواره دهه امامت و ولایت برای تمامی کسبه شهر کرج که دارای پروانه کسب معتبر از اتحادیه مربوطه هستند  آزاد است و جهت تشویق شرکت کنندگان در این جشنواره فرهنگی ،مذهبی امکانات رسانه ای اتاق اصناف مرکز استان البرز به طور رایگان ، تصاویر و نشانی واحد های شرکت کننده را منتشر خواهد کرد .

گفتنی است این طرح قرار است از دهم مردادماه مصادف با عید سعید قربان  آغاز شود وتا 18 مردادماه مصادف با عید سعید غدیر خم ادامه یابد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز