استاندار لرستان خبر داد:

آغاز اجرای طرح های عمرانی در استان با همکاری سازمان بسیج کشور

۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۳:۱۶:۳۹
کد خبر: ۱۰۳۶۰۴۲
آغاز  اجرای طرح های عمرانی در استان با همکاری سازمان بسیج کشور
سید موسی خادمی گفت: با استفاده از توان بسیج کشور طرح های عمرانی با سرعت بیشتر و هزینه کمتر به اجرا در خواهند آمد .

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ خادمی روز سه شنبه در جلسه ویدئو کنفرانس قرارگاه جهش تولید و محرومیت زدایی بسیج سازندگی کشورکه  با حضور مسئول طرح برنامه و بودجه سازمان بسیج کشور برگزار شده بود ،اظهار کرد:  در راستای محرومیت زدایی از  استان کار مشترکی با همکاری سازمان بسیج کشور در زمینه اجرای طرح های عمرانی آغاز خواهد شد .

اوافزود: اجرای طرح های زیرساختی مانند راه، مسکن مردم، حوزه های دامپروری، گیاهان دارویی، مراکز درمانی و اقداماتی از این قبیل در جلسه امروز با مسئولین سازمان بسیج کشور و استان مورد بحث و گفتگو قرار گرفت .

خادمی تصریح کرد: در صورت نهایی شدن این توافق، شاهد سرعت بیشتر در اجرای طرح ها و کم شدن هزینه ها خواهیم بود .

استاندار لرستان گفت : طبق روال معمول اقدامات عمرانی توسط دستگاه های اجرایی و با بهره‌گیری از توان پیمانکاران بخش خصوصی انجام می شود که در برخی موارد مشکلاتی مانند صعب‌العبور بودن مسیرها و مسائل مالی، پیمانکاران قادر به انجام کار در این مناطق نیستند که با توجه به ظرفیت بالای بسیج کشور در نظر داریم بخشی از اقدامات عمرانی استان را با همکاری این سازمان اجرایی کنیم .

خادمی با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر محرومیت زدایی در کشور ،خاطر نشان کرد: سازمان بسیج سازندگی کشور با استفاده از منابع و امکانات خود به خوبی می تواند در اجرای این مهم اقدام کند .

او بیان کرد: امیدواریم با مشخص شدن تعداد پروژه های قابل طرح، برآورد هزینه ها و در ادامه آن انعقاد تفاهم نامه مشترک با سازمان بسیج کشور و استان شاهد آغاز طرح های عمرانی در آینده نزدیک باشیم .

 

نظر شما