نماینده بهشهر در مجلس:

هیچ جای استان برای گردشگری امن نیست!

۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۵:۰۰:۵۴
کد خبر: ۱۰۳۶۰۴۸
هیچ جای استان برای گردشگری امن نیست!
نماینده مردم بهشهر در مجلس یازدهم تأکید کرد: استان مازندران شرایط سختی را در مقابله با ویروس کرونا سپری می‌کند و هیچ جای استان برای گردشگری ایمن نیست.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های خبرگزاری برنا؛ غلامرضا شریعتی با اشاره به ضرورت پرهیز مردم از سفرهای غیرضروری به استان‌های شمالی کشور بیان کرد: همان طور که ستاد ملی کرونا نیز اعلام کرده است استان مازندران شرایط بسیار سختی در مواجهه با ویروس کرونا دارد. اکنون جایی از استان مازندران نیست که برای گردشگری منطقه‌ای امن باشد.

وی در ادامه اظهار کرد: در حوزه انتخابیه بنده که بهشهر و نکا می‌شود و در شرق استان مازندران قرار گرفته است از گذشته نیز که گردشگران کمتری می‌آمدند اما امروز وضعیت از قرمز نیز گذشته است و در نواحی غرب و میانی استان وضعیت به همین شدت نامساعد است.

نماینده مردم بهشهر در مجلس یازدهم تصریح کرد:‌ حضور مسافر در استان می‌تواند به بدتر شدن شرایط منجر شود. بنده به عنوان یک شهروند از مردم خواهش می‌کنم برای حفظ سلامتی و جان خود و هم وطنانشان در این مدت از سفر به استان مازندران پرهیز کنند.

وی در ادامه تأکید کرد: اکنون شرایط برای گردشگری در سطح استان مساعد نیست. از مردم خواهش می‌کنم که این مدت را تحمل کنند تا ان شاءالله پس از عبور از بیماری بتوانیم مجددا پذیرای هم وطنان عزیز بوده و با حفظ سلامتی خود و خانواده‌هایمان به زندگی ادامه دهیم.

منبع: ایسنا

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز