در دیدار استاندار لرستان و نماینده ولی فقیه در استان با "فتاح" مطرح شد؛

محرومیت زدایی از ۲ منطقه محروم در لرستان توسط بنیاد مستضعفان

۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۳:۳۳:۰۰
کد خبر: ۱۰۳۶۰۵۶
محرومیت زدایی از ۲ منطقه محروم در لرستان توسط بنیاد مستضعفان
استاندار لرستان به همراه نماینده ولی فقیه در استان با پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش  خبرگزاری برنا از لرستان؛ حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی و سید موسی خادمی استاندار لرستان در دیدار با پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان ضمن تقدیر و قدردانی  از مساعدت های بنیاد مستضعفان در سیل فروردین ۹۸ استان لرستان اظهار کرد: بنیاد مستضعفان علاوه بر سیل سال گذشته در رزمایش مواسات و کمک مومنانه ای که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا با هدف حمایت از اقشار مستضعف برگزار شد کمک های بسیار خوبی به استان لرستان ارسال کردند که امیدواریم این مساعدت ها همچنان ادامه داشته باشد.

او  با بیان اینکه استان لرستان در همه مقاطع انقلاب اسلامی پیشرو بودند افزود: تقدیم  شش هزار و سیصد شهید، و وجود جانبازان،ایثارگران و خانواده های وفادار آنها در استان لرستان گواهی روشن بر پیشرو بودن مردم لرستان در همه مقاطع انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان  کرد:مردم استان لرستان از نرخ بالای بیکاری در استان رنج می دهد و از رئیس بنیاد مستضعفان در خواست دارند که توجه ویژه ای به امر اشتغال زایی جوانان انقلابی استان داشته باشند.

همچنین  سید موسی خادمی استاندار لرستان  در این دیدار بگفت : اختصاص پانزده میلیون تومان وام به بیش از ششصد نفر از سیل زدگان فروردین ۹۸، استان ازطرف بنیاد مستضعفان تقدیر و تشکرکردند.

خادمی افزود: استان لرستان در امر کشاورزی و دامپروری مستعد رشد و توسعه است در همین راستا از بنیاد مستضعفان تقاضا داریم به اینگونه فعالیت ها ورود کنند.

در ادامه این دیدار رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی مردم سلحشور،دلاور و با فرهنگ استان لرستان را شایسته هر گونه خدمات دانست و اگفت: ارائه خدمت توسط بنیاد مستضعفان در استان لرستان مایه افتخار و مباهات این بنیاد است .

پرویزفتاح بیان کرد: هیاتی از بنیاد مستضعفان به استان لرستان اعزام شدند که پس نتیجه بررسی و مطالعات آنها بنیاد مستضعفان به دو منطقه محروم استان لرستان در راستای محرومیت زدایی، ایجاد اشتغال، عمران وآبادانی، بهداشت، تعلیم و تربیت و فرهنگی ورود خواهد کرد.

او همچنین ورود بنیاد مستضعفان در امر کشاورزی و دامپروری در استان لرستان را قابل بررسی دانستند که پس از بررسی و مطالعه مشخص خواهد شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز