برون‌سپاری و واگذاری ۶۰۰ پرونده خانواده زندانی تحت حمایت به اداره زندان‌ها

۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۳:۵۴:۳۶
کد خبر: ۱۰۳۶۰۷۶
برون‌سپاری و واگذاری ۶۰۰ پرونده خانواده زندانی تحت حمایت به اداره زندان‌ها
مدیرکل کمیته امداد استان کردستان از واگذاری ۶۰۰ پرونده مددجویی خانواده‌های تحت حمایت این نهاد که دارای سرپرست زندانی هستند به اداره زندان‌ها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، محمد رسول شیخی زاده  در جلسه آموزشی مددکاران اداره زندان‌ها که با حضور مدیرکل اداره زندان‌های استان کردستان در سالن جلسات این نهاد برگزار شد عنوان کرد: این دوره آموزشی در زمینه آموزش سیستم جامع و در جهت برون‌سپاری و واگذاری پرونده مددجویان خانواده زندانی تحت حمایت کمیته امداد به مددکاران اداره زندان‌ها اجراشده است.

وی افزود: بر اساس تفاهم‌نامه این نهاد و سازمان زندان‌ها، پرونده‌های خانواده زندانی تحت حمایت کمیته امداد این استان به تعداد ۶۰۰ خانواده به مددکاران اداره زندان‌ها تحویل داده می‌شود.

شیخی زاده تصریح کرد: منبعد تمامی امورات این خانواده‌ها مانند نیازسنجی، بررسی مشکلات و وضعیت خانواده‌ها از طریق مددکاران اداره زندان‌ها انجام می‌شود.

وی ادامه داد: این خانواده‌ها همچنان خدمات را از طریق این نهاد دریافت می‌کنند.

در ادامه جلسه، مراد فتحی، مدیرکل اداره زندان‌های استان کردستان گفت: خانواده‌های زندانیان در کنار اینکه دچار مشکلات مالی هستند بار روانی و مشکلات آن را نیز تحمل می‌کنند.

وی ضمن اشاره به اینکه کمک به توانمندسازی این خانواده‌ها می‌تواند در کاهش مشکلات آن‌ها مؤثر باشد، عنوان کرد: این کار باید با استفاده از ظرفیت‌های مختلف و در جهت ایجاد اشتغال برای این خانواده‌ها باشد تا این کار منجر به ایجاد درآمد و عدم وابستگی به مستمری‌های نهادهای حمایتی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز