ویسکرمی تاکید کرد :

ضرورت تکمیل هرچه سریعتر عملیات اجرایی طرح سراب تلخ و مخملکوه خرم آباد

۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۳:۵۳:۰۵
کد خبر: ۱۰۳۶۰۸۹
ضرورت تکمیل هرچه سریعتر عملیات اجرایی طرح سراب تلخ و مخملکوه  خرم آباد
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: ازظرفیت بخش خصوصی برای پیشرفت پروژه های مهم استان و شهر خرم آباد استفاده شود .

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ مهرداد ویسکرمی در بازدید از سد های تامین آب شرب سراب تلخ و مخملکوه خرم آبادکه به همراه  داریوش حسن‌نژاد مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای  انجام گرفت ، اظهار کرد: اجرای دو طرح سراب تلخ و مخملکوه از مطالبات جدی و به حق مردم برای تامین آب شرب و صنعت بوده و لازم است هرچه سریعتر عملیات اجرایی آنها تکمیل و به اتمام برسد .

او تلاش شبانه روزی برای تامین اعتبار و تخصیص منابع مالی مورد نیاز برای اجرای دو سد را مهم و حیاتی شمرده و ضمن حمایت و همکاری با مدیر عامل آب منطقه ای لرستان برای احقاق حقوق مردم استان ، افزود:  ضروری است ازظرفیت بخش خصوصی برای پیشرفت پروژه های مهم استان لرستان و شهر خرم آباد استفاده گردد .  

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان نیز در ادامه بازدید ضمن تشریح وضعیت موجود آب شرب خرم آباد و‌مشکلات پیش رو، مزایای احداث دو سد مذکور را  بیان کرده و تصریح کرد دو سد سراب تلخ و مخملکوه در صورت اجراء می توانند مشکل آب شرب خرم‌آباد را در بلندمدت حل کرده و در آینده  به یکی از جاذبه های گردشگری شهرستان خرم‌آباد تبدیل شوند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز