کدام استانها تا ۷ مرداد ۹۹ در وضعیت سفید کرونایی هستند؟

۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۵:۳۰:۱۲
کد خبر: ۱۰۳۶۱۴۴
کدام استانها تا ۷ مرداد ۹۹ در وضعیت سفید کرونایی هستند؟
سخنگوی وزارت بهداشت، از فوت 16147 بیمار مبتلا به کرونا در کشور تاکنون خبر داد و گفت: در 24 ساعت گذشته، 235 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و 15 استان در وضعیت قرمز و 11 استان در وضعیت هشدار و 5 استان نیز در هیچ کدام از این دو دسته قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سیما سادات لاری، بعد از ظهر سه شنبه با اشاره به شناسایی ۲ هزار و ۶۶۷ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹، مجموع افراد مبتلا در کشورمان را ۲۹۶ هزار و ۲۷۳ نفر اعلام کرد.

سخنگوی وزارت بهداشت، با اشاره به ۲۳۵ مورد جدید فوتی در شبانه روز گذشته، گفت: تاکنون ۱۶ هزار و ۱۴۷ نفر از افراد مبتلا، جان خود را از دست داده‌اند.

وی افزود: از مجموع افراد مبتلا، ۲۵۷ هزار و ۱۹ نفر بهبود یافته‌اند.

لاری گفت: در حال حاضر، ۳۹۰۲ نفر از بیماران کرونا در وضعیت شدید و تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: استان‌های تهران، مازندران، گلستان، فارس، آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، خراسان رضوی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، لرستان و هرمزگان در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی افزود: همچنین استان‌های آذربایجان غربی، خوزستان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، زنجان، همدان، کهگیلویه و بویراحمد، مرکزی، یزد، گیلان و قم هم در وضعیت هشدار قرار گرفته‌اند.

بدین ترتیب فقط استانهای سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی و کرمانشاه و کردستان و قزوین در وضعیت سفید کرونایی ( بجز قرمز و هشدار ) قرار دارند.

 

نظر شما