در مراسمی انجام گرفت؛

معرفی دستیاران جوان مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان

۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۰:۴۳:۵۵
کد خبر: ۱۰۳۶۳۱۹
معرفی  دستیاران جوان مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان
با دستور ریاست جمعیت هلال احمر کشور، دستیاران جوان مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان منصوب شدند.

به گزارش  خبرگزاری برنااز لرستان؛ طی آیینی میلاد فاضلی و انسیه طهماسبی به عنوان دستیاران مدیر عامل در امور جوانان منصوب شدند.

با هدف ارتقا نقش آفرینی جوانان در فعالیت‌های اجتماعی و  بشر دوستانه، به عنوان نیروهای ارزشمند، توانمند و خلاق در جمعیت هلال احمر؛ طی احکامی میلاد فاضلی و انسیه طهماسبی  از اعضای جوانان جمعیت هلال احمر لرستان، به عنوان دستیاران جوانان مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان منصوب شدند.

صارم رضایی در آیین انتصاب دستیار مدیرعامل در حوزه جوانان اظهار کرد: سازمان جوانان جمعیت هلال به عنوان قدیمی ترین تشکل رسمی کشور در حوزه جوانان یکی از ظرفیت های ناب و کم نظیر برای فعالیت های اجتماعی مخصوصا در حوزه اجرای برنامه های بشر دوستانه است.

او افزود: به دنبال ایجاد یک همدلی و مودت بین نیروهای داوطلب هستیم و امیدواریم بتوانیم دغدغه های فعالان این حوزه را تا حد توان مرتفع کنیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان تصریح کرد: برای پیگیری و حل دغدغه های اعضای جوانان کوتاهی نخواهیم کرد و امیدواریم با ظرفیت بالایی که عزیزان داوطلب ما دارند بتوانیم در بحث حل مشکلات مردم آنچه را که از وظایف ما است، اقدامات اثر بخشی را به انجام برسانیم.

رضایی بیان کرد: یکی از تصمیمات بسیار خوب مسئولان جمعیت همین بحث انتصاب دستیار جوان برای مدیرعامل است که ما تلاش کردیم که دو نفر از بهترین اعضای جوانان را برای این اقدام در نظر بگیریم و همه معاونین و روسای شعب ما باید همکاری لازم را برای تحقق اصول و اهداف جمعیت هلال احمر با دستیاران جوان داشته باشند.

اوگفت: اعضای جوانان در اتفاقات و بحران های ملی و محلی همواره نقش بسیار تاثیر گذاری در خدمت رسانه به مردم داشته اند و دارای ظرفیت و پتانسیل بالایی هستند.

صارم رضایی اظهار کرد: انتظار داریم دستیاران مدیر عامل با شناسایی ظرفیت های مغفول مانده و کشف استعدادهای جدید مسیر خدمت رسانی جوانان در جمعیت هلال احمر را هموار تر از گذشته کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان  در پایان خاطر نشان کرد: انتظار از جوانان با توجه به پتانسیل‌هایی که دارند بالا است و امیدواریم در عرصه‌های جدید نیز همچون گذشته برای استان و جمعیت هلال احمر باعث افتخار باشند.

 

 

نظر شما