نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان :

بستر توسعه طالقان فراهم می شود/ ضرورت رفع محدودیت های قطب گردشگری البرز

۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۰:۰۸:۵۳
کد خبر: ۱۰۳۶۴۳۷
بستر توسعه طالقان فراهم می شود/ ضرورت رفع محدودیت های قطب گردشگری البرز
محدویت های گردشگری شهرستان طالقان که با مصوبه شورای عالی امنیت ملی سالها در این شهرستان مانع توسعه گردشگری، ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی شهرستان شده بود به درخواست و پیگیری حدادی، نماینده مردم در این شهرستان و به دستور دبیر شورای عالی امنیت ملی کشور برداشته خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، روز دوشنبه هفته جاری علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان باهمراهی استاندار البرز نشستی را با دبیر شورای عالی امنیت ملی با محوریت رفع موانع موجود و ناشی از مصوبه این شورا برگزار کردند.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی در رابطه با محتوای این نشست گفت: به دلیل  محدودیت مصوبات شورای عالی امنیت ملی برای مردم طالقان علی رغم سرمایه های عظیم طبیعی مردم این منطقه از کم ترین امکانات برخوردارند و خواستار رفع موانع و محدودیت های موجود هستیم.

علی حدادی با بیان اینکه سالهاست سد طالقان در این شهرستان بمنظور رفاه حال مردم ایجاد شده اما شهرستان طالقان کمترین بهره را از آن برده است خاطر نشان کرد: بدلیل وجود این مصوبه، امکان توسعه ساخت و ساز برای رونق گردشگری در این منطقه فراهم نشده است.

این نماینده مجلس در پایان تصریح کرد: این امر موجب عقب ماندگی شهرستان طالقان با وجود داشتن ظرفیت های خوب صنعت گردشگری شده و مردم این شهرستان از این ناحیه متضرر شده اند لذا پیگیر برداشته شدن محدودیت های ناشی از این مصوبه هستیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز