فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل خبر داد

کشف یک تن و ۵۳ کیلوگرم موادمخدر در اردبیل

۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۰:۱۰:۴۱
کد خبر: ۱۰۳۶۴۴۳
کشف یک تن و ۵۳ کیلوگرم موادمخدر در اردبیل
فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف یک تن و ۵۳ کیلوگرم موادمخدر داز سوداگران مرگ در چهار ماه امسال خبرداد.

به گزارش برنا،سردار هوشنگ حسینی روز سه‌شنبه اظهارداشت: میزان کشفیات موادمخدر در مقایسه با مدت مشابه سال قبل هفت درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین کشفیات موادمخدر مربوط به تریاک با ۶۵۶ کیلو و ۷۶۲ گرم است، افزود: در این مدت ۲ هزار و ۷۲۰ قاچاقچی، سوداگر مرگ و معتاد دستگیر و جمع‌آوری شده‌اند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار دستگیرشدگان ۲ هزار و ۸۴۸ نفر است، کاهش چهار درصدی دارد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل به انهدام ۱۱ باند تهیه و توزیع موادمخدر توقیف ۱۰۸ دستگاه خودرو مورد استفاده قاچاقچیان و سوداگران مرگ و نیز تشکیل ۲ هزار و ۴۲۵ پرونده قضایی طی این مدت اشاره کرد.

وی با تاکید براینکه مبارزه هدفمند با موادمخدر و ریشه‌کنی بلای خانمانسوز اعتیاد مستلزم احساس مسوولیت جمعی، مشارکت اجتماعی و اقدام موثر و هدفمند در حوزه‌های فرهنگی و آموزشی است، تصریح کرد: پایین آمدن سن اعتیاد، تهدیدی جدی برای سلامت جامعه و فروپاشی کانون گرم خانواده بوده و بستر را برای بروز جرایم و آسیب‌های اجتماعی فراهم می‌کند.

سردار حسینی گفت: ناجا در خط مقدم مبارزه با موادمخدر قرار داشته و در مسیر مبارزه با امپراتور نامریی موادافیونی، هزینه‌های مالی و جانی بسیاری متوجه این نیروی مردمی شده و روزی نیست که نیروی انتظامی در راه مبارزه با این پدیده شوم اجتماعی شهدای گرانقدر را تقدیم انقلاب و اهداف مقدس آن نکند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز