دستگیری سارقان زورگیر موتورسوار در ساوجبلاغ

۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۳:۴۴:۳۵
کد خبر: ۱۰۳۶۹۳۲
دستگیری سارقان زورگیر موتورسوار در ساوجبلاغ
فرماندهی انتظامی شهرستان ساوجبلاغ خبر داد: 2 سارق موتورسوار که با شیوه زورگیری اقدام به سرقت اموال شهروندان ساوجبلاغی کرده بودند، توسط پلیس آگاهی این شهرستان دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، سرهنگ علی سلیمانی اظهار کرد: در پی ارجاع پرونده ای با موضوع سرقت به شیوه زورگیری در منطقه گلسار، با توجه به اهمیت موضوع بررسی آن در دستورکار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی توضیح داد: کارآگاهان در بررسی های اولیه خود متوجه شدند سارقان ابتدا سوژه های خود را زیر نظر گرفته و در یک فرصت مناسب با استفاده از تاریکی شب به وسیله یک موتور سیکلت به مالباختگان نزدیک شده و با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت موبایل و لوازم با ارزش آن ها می کنند.

این مسئول انتظامی افزود: کارآگاهان با تلاش های شبانه روزی و به کارگیری اقدامات پلیسی در نهایت موفق شدند یکی از سارقان را شناسایی کرده و قبل از متواری شدنش در یک عملیات غافلگیرانه نامبرده را دستگیر کنند.

سرهنگ سلیمانی ادامه داد: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات صورت گرفته به صراحت بره جرمش مبنی بر سرقت موتور سیکلت و استفاده از آن در سرقت و زورگیری با همدستی یکی از دوستانش اقرار کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ با بیان این که همدست متهم نیز در عملیاتی منسجم دستگیر شد، اظهار کرد: متهمان که پس از مشاهده دلایل و مستندات پلیس چاره ای جز بیان حقیقت در پیش رویشان نمی دیدند به 5 فقره سرقت با شیوه زورگیری و یک فقره سرقت موتور سیکلت نیز اقرار کردند.

سرهنگ سلیمانی در پایان بیان داشت : متهمان پس از اعزام به مراجع قضائی با قرار قانونی روانه زندان شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز