سرپرست شرکت شهرک های صنعتی استان البرز:

ایجاد فرصت های شغلی جدید را دنبال می کنیم / مشکلات واحدهای صنعتی از نزدیک رصد می شود

۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۱۰:۰۱:۰۷
کد خبر: ۱۰۳۷۵۴۴
ایجاد فرصت های شغلی جدید را دنبال می کنیم / مشکلات واحدهای صنعتی از نزدیک رصد می شود
سرپرست شرکت شهرکهای صنعتی استان البرزبا بیان اینکه یکی از مهمترین سیاست‌های این شرکت حفظ وضعیت اشتغال موجود در جامعه است گفت: با ایجاد و راه اندازی واحدهای جدید، به دنبال ایجاد فرصت‌های شغلی جدید هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز،علی مهدی پور اظهار کرد: تکیه بر رونق تولیدات داخلی در سال جهش تولید علاوه بر این که می‌تواند وضعیت اشتغال را بهبود ببخشد، باعث بهبود وضعیت معیشت مردم نیز خواهد شد.

وی افزود: هیچ بن بستی برای واحدهای صنعتی وجود ندارد که نتوان آن را با کار جهادی مسئولان برطرف کرد و این مهم محقق نمی شود جز این که سیاست های اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبر معظم انقلاب عملیاتی و اجرایی شود.

این مسئول تصریح کرد: مدیران شهرک های صنعتی استان البرز سعی دارندمیزکار خود را داخل واحدهای صنعتی دایر کنند و تلاش دارند تا از نزدیک مسائل و مشکلات را رصد کرده و با همفکری با صاحبان صنایع این مسائل و مشکلات را برطرف کنند.

 سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز در ادامه گفت: تولید کننده باید برای ادامه فعالیت خود، به آینده امیدوار باشد و این امید تنها در سایه حضور مدیران در صحنه و تلاش و همت مسئولانه تمامی افراد محقق می شود.

مهدی پور با اشاره به رونق تولید در شهرک‌های صنعتی استان به خصوص شهرستان اشتهارد گفت: خروج از محدودیت شعاع 120 کیلومتری موجب رونق تولید در شهرک‌های صنعتی می‌شود.

وی افزود: شهرستان اشتهارد به لحاظ ساختار اقتصادی از مزیت های فراوانی برخوردار است که هر یک از این مزیت ها می تواند شرایط مناسبی برای صنایع مختلف و تولید کنندگان فراهم کرده و آنان را در امر تولید موفق تر از سایر مناطق کند.

این مسئول تأکید کرد: با رفع محدودیت استقرار صنایع در شعاع 120 کیلومتری در مابقی شهرک‌های صنعتی، رونق بیشتری را شاهد خواهیم بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز