مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان خبر داد؛

۱۰۹درصد رشد نفوذپذیری گازطبیعی در جمعیت روستایی

۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۱۲:۳۳:۱۳
کد خبر: ۱۰۳۷۶۹۵
مهندس احمد فعله گری مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان ماندگاری روستائیان در روستاها را باعث رونق تولید دانست و فراهم آوردن امکانات رفاهی برای تولیدکنندگان را موجب رشد اقتصادی کشور و توسعه استان ذکر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، مهندس احمد فعله گری در مورد رشد نفوذپذیری گاز طبیعی در جمعیت روستایی اظهارداشت : در سال 1392 درصد نفوذ گاز طبیعی در جمعیت روستایی استان 44 درصد بود که با تلاش مجموعه مدیریت و کارکنان زحمت کش شرکت گاز استان کردستان هم اکنون درصد نفوذپذیری در جمعیت روستایی به 92 درصد افزایش یافته است.

وی یادآور شد: با مقایسه در صد نفوذپذیری در جمعیت روستایی از سال 1392تا سال 1399 با  اختلاف 48 درصدی مواجه می شویم که نشان از رشد 109 درصدی نفوذپذیری در این بخش را یادآوری می نماید.    

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در موردتلاش دولت تدبیر و امید برای رفع محرومیت از استان کردستان به افزایش تعداد مشترکین از ابتدای این دولت اشاره کرد و توضیح داد: از ابتدای روی کار آمدن دولت تدبیر و امید تعداد مشترکین استان کردستان 379 هزار و 777 مورد بود که تا پایان خرداد ماه سال جاری تعداد مشترکین استان از مرز 540 هزار اشتراک فراتر رفته و عدد 540 هزار و 692 مشترک را نشان می دهد.

فعله گری تصریح کرد: با مقایسه اعداد تعداد مشترکین از سال 1392 تاکنون 160 هزار و 915 اشتراک جدید به صف مصرف کنندگان استان کردستان اضافه شده که نمایانگر رشد 42 درصدی است .

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در پایان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات کارکنان دلسوز و خستگی ناپذیر شرکت گاز استان کردستان در تمامی بخش ها از نصب 69 هزار و 981 انشعاب در دولت تدبیر و امید خبر داد و خاطر نشان کرد:  در پایان سال 1392 تعداد انشعابات نصب شده در شهرها و روستاهای استان  211 هزار و 220 مورد بوده که هم اکنون آمار انشعابات در سطح استان 275 هزار و 201 عملک می باشد که رشد 30 درصدی را نشان می دهد.  

 

نظر شما