رئیس شورای اسلامی استان البرز:

تخلف در شوراها بسیار کمتر از ادارات و سازمان ها است

۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۰:۵۶:۲۴
کد خبر: ۱۰۳۸۲۰۰
تخلف در شوراها بسیار کمتر از ادارات و سازمان ها است
رییس شورای اسلامی استان البرز با بیان اینکه تخلفات در شوراهای شهر و وروستا بسیار کمتر از ادارات وسازمان ها است گفت:سامانه ثبت تخلف درصورت راه اندازی به کاهش تخلفات کمک می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، نادر ایزدبین اظهار کرد: از ابتدای دوره پنجم شوراها تاکنون از مجموع ۳۷ هزار واحد شورایی تنها ۳ شورا منحل و ۲ شورا نیز به علت عدم حد نصاب، از فعالیت بازمانده اند.

وی افزود: با توجه به اینکه در ۳۷ هزار واحد شورای اسلامی شهر و روستا ۱۲۵ هزارنفر فعالیت می کنند اما تخلفات جامعه شورایی در مقایسه با خیلی از ادارات و سازمانها بسیار کمتر است .

ایزدبین با اشاره به اینکه اعتقاد داریم یک تخلف هم در بین اعضای محترم شهر و روستا میتواند بسیار زیاد باشد گفت: کوچک ترین تخلف هم می تواند به باورهای عمومی مردم ولایتمدار ایران آسیب برساند.

رییس شورای اسلامی استان البرز با اشاره به اینکه توجه جدی به بحث آموزش اعضای محترم شوراها و راه اندازی سامانه ثبت تخلفات در شورای عالی می تواند به کاهش بروز تخلفات کمک شایانی کند گفت: این موضوع در شورای اسلامی استان مورد توجه جدی بوده و تا کنون ۱۲ دوره آموزشی در استان البرز برگزار شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز