آغاز مسابقات ملی مهارت در کردستان

۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۳:۲۵:۳۹
کد خبر: ۱۰۳۸۳۱۵
آغاز مسابقات ملی مهارت در کردستان
مرحله استانی نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در کردستان با حضور ۵۰ شرکت کننده با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، مدیرکل آموزش فنی حرفه ای کردستان روز یکشنبه اظهار داشت: مرحله استانی نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در ۱۹ رشته و با حضور ۵۰ شرکت کننده از سراسر استان برگزار می‌شود.

سید جمیل احمدی افزود: این دوره از مسابقات در ۶ حوزه اجرا و با حضور ۳۹ کارشناس داوری می‌شود که علاوه بر رعایت تمام پروتکل های بهداشتی این دوره از مسابقات در جهت جلوگیری از تجمع شرکت کنندگان و کارشناسان در پنج حوزه اجرا و با رعایت کامل آئین نامه فاصله گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را شناسایی نخبگان مهارتی، ارتقای توان مهارتی نیروی کار مطابق با سطح جهانی، شناسایی نقاط قوت وضعیت آموزش‌های مهارتی، آشنایی مربیان با سطح استاندارد آموزش‌های مهارت جهانی و تکنولوژی های نوین و بسترسازی برای اجرای آموزش‌های پروژه‌ محور اعلام کرد.

احمدی افزود: جوشکاری، کابینت سازی، لوله کشی و گرمایشی، تاسیسات الکتریکی، مکاترونیک، تراش CNC، طراحی وب، فناوری اتومبیل، فناوری طراحی گرافیک، گل آرایی، آجر چینی، صافکاری، قنادی و آشپزی از جمله رشته‌های مرحله استانی نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در استان کردستان است.

وی یادآور شد: نفرات برگزیده این دوره از مسابقات جواز حضور در مرحله کشوری نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت را دریافت و پس از برگزاری اردوهای آماده سازی و تخصصی در مرحله کشوری این مسابقات حضور خواهند یافت.

در حال حاضر ۱۶ مرکز آموزش فنی حرفه ای چارت دار دولتی و ۱۳۴ آموزشگاه فنی حرفه ای خصوصی در این استان مجوز فعالیت دارند که حدود ۷۵۰ مربی نیز در این مراکز مشغول به کار و آموزش هنرجویان هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز