رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان خبرداد:

بستری ۵۲۱ بیمار کرونایی در گلستان/ کاهش ۴۰ درصدی بار بستری بیماران کرونایی در گنبدکاووس

۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۳:۳۲:۵۰
کد خبر: ۱۰۳۸۳۱۹
بستری ۵۲۱ بیمار کرونایی در گلستان/ کاهش ۴۰ درصدی بار بستری بیماران کرونایی در گنبدکاووس
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: ۲۱ درصد بیمارانی کرونایی بالای ۶۰ سال فوت می کنند و در حال حاضر ۵۵۰ بیمار با علائم کرونا در مراکز درمانی گلستان بستری هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ عبدالرضا فاضل در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد:  آمار بستری بیماران با علائم کرونا در گنبدکاووس به ۱۶۰ نفر رسیده و حدود ۴۰ درصد کاهش داشته است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: باید نسبت به جلوگیری از مراسم ها قبل از برگزاری مراسم اقدام شود.

 وی با بیان اینکه روند بستری بیماران در شهرستان کلاله رو به کاهش است، افزود: در ایام نزدیک عید قربان اصرار به عدم بستری و ترخیص از مراکز درمانی وجود دارد و می توانیم در روزهای آینده شرایط بیماران کرونا را بررسی کنیم.

 وی به روند کاهش میزان بستری بیماران در گنبدکاوس در روزهای گذشته اشاره کرد و یادآور شد: روند بستری بیماران در علی آبادکتول ثابت است.

 فاضل با بیان اینکه وضعیت بندرترکمن تغییر پیدا نکرده است، افزود: در کردکوی و بندرگز نسبت به جمعیت میزان بستری کاهش یافته است.

 وی بیان کرد: آمار بستری بیماران با علائم کرونا در گنبدکاووس به ۱۶۰ نفر رسیده و حدود ۴۰ درصد کاهش داشته است و در گرگان ۲۴۰ نفر جمعیت بستری به ۱۷۰ نفر کاهش یافته است.

 وی ابراز داشت: ۲۱ درصد بیمارانی کرونایی بالای ۶۰ سال فوت می کنند و در حال حاضر ۵۵۰ بیمار با علائم کرونا در مراکز درمانی گلستان بستری هستند.

وی اظهار کرد: در خردادماه سال جاری روزانه ۲۶ نفر در مراکز درمانی استان بستری می شدند که این میزان در یک مقطع زمانی به ۱۲۵ نفر رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز