در منطقه حفاظت شده سفید کوه خرم آباد رخ داد؛

مصدومیت ۴ محیط بان در درگیری با شکارچیان

۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۳:۴۸:۵۲
کد خبر: ۱۰۳۸۳۲۲
مصدومیت ۴ محیط بان در درگیری با شکارچیان
مسئول منطقه حفاظت شده سفید کوه خرم آباد از مصدومیت چهار نفر از محیطبانان این منطقه در درگیری با شکارچیان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ چنگیز نیازی روز یکشنبه در این خصوص گفت: روز گذشته مأموران یگان حفاظت منطقه حفاظت شده سفید کوه خرم آباد در پی دریافت گزارشی مبنی بر حضور شکارچیان غیرمجاز در منطقه، با کمین و رد زنی برای دستگیری متخلفان وارد عمل شدند.

اوافزود: محیط بانان در ساعت 21  با مشاهده متخلفین اقدام به دستگیری آنها نموده که متاسفانه علیرغم هشدارهای محیط بانان، متخلفین با شلیک اسلحه اقدام به درگیری با مامورین کردند.

photo_۲۰۲۰-۰۸-۰۲_۱۲-۵۱-۱۶ (2).jpg

 

نیازی تصریح کرد: با درایت محیط بانان یکی از متخلفین که اقدام به تیراندازی نموده بود دستگیر شد و اسلحه وی ضبط گردید؛ ولی متاسفانه تعدادی از همراهان این متخلفین که قصد انتقال و جابجایی آنها را داشتند ضمن توهین به محیطبانان و تمرد از دستور ضابطین قضایی  با آنها در گیر شدند.

او بیان کرد: در این درگیری، با آلاتی همچون چوب دستی، سنگ و چاقو چها رنفر ازمحیط بانان عزیز دچار مصدومیت شدند که مصدومیت یکی از آنها از ناحیه صورت خیلی حاد می باشد

نیازی  گفت: هر چند ضاربان از محل حادثه متواری شدند ولی با هوشیاری ماموران، یکی از آنان دستگیر و بقیه آنها نیز شناسایی شدند.

 

مسئول منطقه حفاظت شده سفید کوه خرم آباد گفت: با هماهنگی مقام قضایی و همکاری نیروی انتظامی اقدامات لازم در خصوص دستگیری متخلفین صورت گرفته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز