دبیر دومین جشنواره ملی ازدواج اقوام خبر داد:

برگزاری دومین جشنواره ملی ازدواج اقوام ایران زمین به صورت مجازی در گلستان

۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۴:۵۵:۳۸
کد خبر: ۱۰۳۸۳۷۶
دبیر دومین جشنواره ملی ازدواج اقوام گفت: دومین جشنواره ملی ازدواج اقوام ایران زمین به صورت مجازی طی روزهای ۱۲ و ۱۳ مردادماه 99 در گلستان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ حانیه حمزه ای در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: استان گلستان برای دومین سال متوالی میزبان دومین جشنواره ملی ازدواج اقوام ایران زمین میباشد.

وی افزود: با توجه به شرایط بیماری کرونا در کشور این جشنواره  به صورت مجازی طی روزهای ۱۲ و ۱۳ مردادماه 99 در تالار فخرالدین اسعد گرگانی شهرستان گرگان برگزار می گردد .

وی تصریح کرد:  دومین جشنواره ملی ازدواج اقوام با حضور سه قومیت آذربایجان شرقی، کرمانشاه و خراسان شمالی و چهار قومیت قزلباش، کتول، ترکمن و سیستانی از استان گلستان برگزار خواهد شد.  

وی خاطرنشان کرد: این برنامه به صورت مجازی از صفحات پر مخاطب و صفحات هنرمندانی که در این جشنواره حضور دارند و همچنین به صورت آنلاین از سایت آپارات پخش خواهد شد.

حمزه ای یادآور شد:علاوه بر قومیت ها،  برنامه های شاد توسط  هنرمندان کشوری نیز اجرا میشود.

وی افزود: در اجرای این جشنواره 15 سمن جوانان ، اداره کل ورزش و جوانان گلستان و همچنین دستگاه های عضو ستاد ساماندهی جوانان همکاری دارند.

وی افزود: محمد جواد تندگویان معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جواناناستاندار گلستان و برخی مدیران کل استان از مهمانان ویژه این جشنواره می باشند.

حمزه ای در پایان گفت: با توجه به شرایط حاکم بر کشور و نیاز مبرم مردم به امید آفرینی و ایجاد نشاط مقرر شد دومین جشنواره ملی ازدواج اقوام ایران زمین به صورت مجازی برگزار شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز