استاندار گلستان تاکید کرد:

تمدید محدودیت های کرونایی تا رسیدن استان به وضعیت سفید

۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۶:۲۱:۰۷
کد خبر: ۱۰۳۸۴۶۲
تمدید محدودیت های کرونایی تا رسیدن استان به وضعیت سفید
استاندار گلستان ضمن تقدیر از مردم فهیم استان و کادر پزشکی تلاشگر اظهار کرد: هدف از سخت گیری ها و تاکید بر اجرای پروتکل های بهداشتی رسیدن استان به وضعیت سفید و خروج از وضعیت قرمز است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ هادی حق شناس امروز یکشنبه ۱۲ مرداد در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر خم تصریح کرد: از تمام کسانی که بارعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی در زمینه کاهش آمار استان کمک کردن تشکر می کنیم و امیدواریم با همکاری مردم فهیم هر چه زودتر شاهد بهبود وضعیت استان باشیم.

وی افزود: امنیت, سلامت و معیشت مردم برای ما حائز اهمیت است و محدودیت هایی که ایجاد شده برای هدف حفظ جان آن و ارتقا سلامتی مردم صورت گرفته است.

استاندار گلستان یادآور شد: تعداد بستری های استان ۲۵ درصد کاهش یافته و در حال حاضر به ۵۵۰ نفر رسیده و با ادامه رعایت مردم این وضعیت بهتر نیز خواهد شد.

حق شناس خاطر نشان کرد: تمامی محدودیت ها طی هفته آتی نیز ادامه خواهد داشت و مجوز برگزاری نمایشگاه نیز تنها در شرایط سفید وجود خواهد داشت.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در حال حاضر تمام شهرهای استان در وضعیت قرمز قرار دارند فعالیت رستوران ها و اقامتگاههای بوم گردی حداقل تا هفته آینده ممنوع خواهد بود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز