معاون توسعه منابع و پشتیبانی ورزش و جوانان لرستان:

تعریض خیابان های مجاور ورزشگاه شهید سرمالیان پلدختر مجموعه را از وضعیت استاندارد خارج می کند

۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۲۲:۳۵:۵۲
کد خبر: ۱۰۴۰۷۰۲
تعریض خیابان های مجاور  ورزشگاه شهید سرمالیان پلدختر مجموعه را از وضعیت استاندارد خارج می کند
ضرغام علیجانی گفت: تعریض خیابان های مجاور مجموعه ورزشی شهید سرمالیان پلدختر به ورزشگاه آسیب زده و آن را از شرایط استاندارد خود خارج می کند .

 به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛علیجانی  بعد از ظهر روز پنجشنبه در جلسه تودیع ومعارفه رییس  ورزش وجوانان پلدختر که در فرمانداری پلختر انجام گرفت  با اشاره به خسارات سیل سال 98 به مجموعه ورزشی شهید سرمالیان  شهرستان پلدختر ،اظهار کرد: حادثه سیل فرودین ماه سال گذشته   آسیب جدی به این مجموعه ورزشی وارد کرد که در پی وقوع آن با ورود سریع دستگاه ورزش وجوانان کار بازسازی مجموعه نیز آغاز شد .

او افزود: این سیل باعث مشکلاتی شد که نیاز است فرماندار و شهرداری پلدختر نسبت به این مجموعه ورزشی که تنها ورزشگاه  شهرستان پلدختر است ورود کرده وکمک کنندتا بازسازی ها تکمیل شود .

 علیجانی با اشاره به بحث تعریض خیابان های مجاوربه حصار ورزشگاه شهید سرمالیان ، تصریح کرد: در طرح جامع باید دو متر از هر طرف اضافه شود ولی متاسفانه ما هنوزدر حل این مشکل با شهرداری پلدختر  به توافق نرسیده ایم  که امیدواریم با پیگیری های  جناب آقای کایدی رییس جدید ورزش وجوانان پلدختر و مساعدت دیگر مسئولین شهرستان  این مشکل رفع شود .

معاون توسعه منابع و پشتیبانی ورزش و جوانان لرستان اضافه کرد: درصورت تعریض بیشتر به مجموعه آسیب وارد خواهد شد و  ورزشگاه از شرایط استاندارد خود خارج می شود .

 به گفته علیجانی  از طرف رودخانه حدود 20 متر مد نظرمیئولین مربوطه  است که ما موقتا  دیوار را به صورت  نصف  در روند احداث قرار دادیم البته  استخر  در حریم رودخانه قرار دارد که در آینده باید جابجا شود در هرحال  اگر از دو طرف مجموعه به وسیله این تعریض ها  آسیب ببیند دیگرورزشگاهی  قابل استاندارد نیست  همچنین بحث تماشاگران ورزشگاه چون زمین چمن بدون تماشاگر استاندارد محسوب نمی شود باید پیگیری شود .

  معاون توسعه منابع و پشتیبانی ورزش و جوانان لرستان با اشاره به ظرفیت های وب ورزش پلدختر ، تاکید کرد: ورزش پلدختر قهرمان ملی وبین المللی  زیادی داردلذا  توقعات ورزکارانش   زیاد بوده بنابراین  لازم است رییس جدید ورزش وجوانان پلدختر با استفاده وبه کارگیری همه پتانسیل های موجود  ورزش پلدختر را سامان داده و با برنامه ریزی مدون واستفاده از همه ظرفیت ها مشکلات را  حل کند.

او به  نقش اصحاب رسانه در توسعه  اشاره کرد و گفت: مطبوعات پلدختر یک نقطه قوی در شهرستان هستند که باید مطالبات ورزشی مردم را پیگیری کنند .

علیجانی با بیان اینکه  سرانه ورزش پلدختر پایین است، یادآورشد: امیدواریم  دستگاه ورزش وجوانان شهرستان با استفاده از چهره های علمی وهمکاری مشاورین وهمراهی هیئت های ورزشی  این سرانه افزایش دهد.

 

 

 

نظر شما