شهردار سنندج:

شهرداری همواره پذیرای هر گونه نقد و انتقادی است

۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۳:۵۵:۵۱
کد خبر: ۱۰۴۴۱۵۸
شهرداری همواره پذیرای هر گونه نقد و انتقادی است
شهردار سنندج در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت:پروژه های عمرانی، خدماتی و رفاهی مختلفی در نقاط مختلف سطح شهر در حال اجرا است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان، شهردار سنندج در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر با حضور دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بیان کرد: در تمام نقاط سطح شهر پروژه های مختلفی در حال اجرا است، پروژه های مهم این شهرداری در سالجاری شامل: پروژه پیاده راه فردوسی، بازار بزرگ "سنه سنتر"، پارک 20 هکتاری دگران، احداث پارک 2 هکتاری باغ ایرانی در آبیدر، جذب اوراق مشارکت 60 میلیارد تومانی جهت توسعه شبکه حمل و نقل عمومی ، اتصال بلوار ساحلی به تقاطع سنجرخان، اتصال میدان امام رضا (ع) به میدان لشکر، آسفالت گسترده سطح شهر در حال اجرا است.

شهردار سنندج اظهار داشت: شهرداری بواسطه اینکه وظایف مهمی در راستای خدمات رسانی شایسته به شهروندان برعهده دارند و ممکن است انجام این وظایف مورد انتقاد قرار گیرد که این شهرداری همواره پذیرای هر گونه نقد و انتقادی بوده است.  

مهندس حشمت اله صیدی با اشاره به اینکه حساسیت زیادی بر روی شهرداری وجود دارد؛ بیان کرد: فعالیت در شهرداری بسیار سخت و دشوار است و نیازمند تلاش مضاف و پشتکار فراوان است.

وی عنوان کرد: با توجه به انسجام مدیریتی که در سطح استان حاکم است و همراهی شورای اسلامی شهر سنندج، شهرداری در آرامش نسبی به سر می برد که این در طول دوران این نهاد کم سابقه بوده است.

وی افزود: در حال حاضر شهرداری به لطف خداوند منابع  مالی  لازم جهت اجرای طرح های متعدد را در اختیار دارد و تمام توان خود را جهت به سرانجام رساندن این طرح انجام خواهیم داد.

شهردار سنندج  با بیان اینکه  در تمام نقاط سطح شهر پروژه های مختلفی  در حال اجرا است، گفت: این پروژه های مهم این شهرداری در سالجاری شامل: پروژه پیاده راه فردوسی، بازار بزرگ "سنه سنتر"، پارک 20 هکتاری دگران، احداث پارک 2 هکتاری باغ ایرانی در آبیدر، جذب اوراق مشارکت 60 میلیارد تومانی جهت توسعه شبکه حمل و نقل عمومی، اتصال بلوار ساحلی به تقاطه سنجرخان، اتصال میدان امام رضا (ع) به میدان لشکر، آسفالت گسترده سطح شهر در حال اجرا است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز