رئیس هیات ورزشهای همگانی استان یزد:

فعالیت گسترده هیئت ورزشهای همگانی استان یزد در پویش آماده باش در دوران کرونا

۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۰:۰۲:۱۶
کد خبر: ۱۰۴۷۳۷۴
فعالیت گسترده هیئت ورزشهای همگانی استان یزد در پویش آماده باش در دوران کرونا
رئیس هیات ورزش های همگانی استان یزد گفت: هیات استان یزد در پویش آماده باش فعالیتی گسترده داشته و در راستای آموزش و ترویج ورزش در جامعه در دوران کرونا به نولید محتوا پرداخته است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "امیرعظیم صحت مند" رئیس هیئت ورزشهای همگانی استان یزد در سخنانی با اشاره به فعالیت گسترده هیئت ورزشهای همگانی استان یزد در فضای مجازی افزود: هیئت ورزشهای همگانی استان یزد در راستای پویش آماده باش که با ابتکار فدراسیون ورزشهای همگانی کشور آغاز شده است، سعی داشته با همه ظرفیت خود در فضای مجازی فعالیت کند و فیلمهای آموزشی و مسابقات آنلاین و دوره های مربیگری مجازی را در دستور کار خود دارد.

 وی ادامه داد: پویش سراسری «آماده باش» در نیمه دوم مردادماه کار خود را با هدف توجه به ورزش و فعالیت بدنی در روزهای کرونایی آغاز کرد و تا سی‌ام شهریورماه ادامه خواهد داشت. در این پویش همه کمیته های استان و هیئت های شهرستان های تابعه به طراحی و اجرای برنامه‌های متنوع و جذاب  با محوریت فضای مجازی اقدام کرده‌اند که روند اجرای برنامه‌های این پویش رو به پیشرفت بوده است.

رئیس هیئت ورزشهای همگانی استان یزد افزود: از مهمترین نکات این پویش حضور مردمی در مسابقات و چالشهای آنلاین است که شهروندان می توانند با ارسال ویدئوهای خود در این کار بزرگ شریک شده و از جوایز ارزشمند ما نیز بهره مند شوند.

شهروندان می توانند با حضور در صغحات مجازی ما به آدرس همگانی یزد در این پویش حضور داشته باشند.

صحت مند در مورد ادامه این پویش در ایام ماه محرم گفت: با توجه به جایگاه بالایی که امام حسین (ع) در بین مردم استان یزد دارد، با رعایت شئونات این ماه بزرگ و با محوریت عزاداریهای و گسترش فرهنگ حسینی این پویش ادامه خواهد داشت. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز