مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان:

احداث ناحیه صنعتی بروجرد در دستور کار قرار گرفت

۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۱:۴۳:۰۲
کد خبر: ۱۰۴۸۱۴۷
احداث ناحیه صنعتی  بروجرد در دستور کار قرار گرفت
بختیار رازانی گفت:با توجه به ظرفیت‌های موجود شهرستان بروجرد و روستاهای اطراف ایجاد ناحیه صنعتی در دستور کار این شرکت قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛  رازانی درجلسه ایی که در فرمانداری  بروجردبرگزارشده بود ،اظهار کرد:  با توجه به ظرفیت‌های موجود شهرستان بروجرد و روستاهای اطراف، ایجاد ناحیه صنعتی در این شهرستان محسوس و ملموس بود، لذا در این جلسه مقرر شد تا احداث این ناحیه در دستور کار این شرکت قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان افزود: ظرفیت‌هایی همچون صنایع غذایی، نظیر ترشیجات و خیارشور، حلوا شکری و حلوا ارده بروجرد، صنایع چوبی مانند میز و مبل و صنعت نساجی در این شهرستان وجود دارد که تمرکز آنها در ناحیه صنعتی می‌تواند به توان‌افزایی فعالان این حوزه کمک کند، لذا موضوع احداث این ناحیه امری لازم و ضروری بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت که انشاالله در آینده نزدیک، اقدامات قانونی جهت تملک زمین و واگذاری آن انجام خواهد شد.

اوبیان کرد کرد: انشاالله طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، مصوبه احداث ناحیه صنعتی بروجرد در جلسه شورای برنامه‌ریزی لرستان اخذ خواهد شد و شرکت شهرک‌های صنعتی به قید فوریت، زمین مورد نیاز این مجموعه را در محدوده شهر تملک خواهد کرد تا در آینده نزدیک به بهره‌برداری برسد.

رازانی گفت: ساماندهی لکه‌ها و تجمعات صنعتی بخش خصوصی نیز از دیگر مواردی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت که مقرر شد، شرکت شهرکهای صنعتی لرستان با صدور مجوزات قانونی لازم، شرایطی ایجاد کند تا این شهرکها و نواحی صنعتی خصوصی، از مزایای قانونی شهرکها و نواحی صنعتی بهره‌مند شوند.

گفتنی است، شهرستان بروجرد دارای 2 شهرک صنعتی است که زیر مجموعه شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان فعالیت می‌کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز