تسهیل ارائه خدمات دارویی به ایثارگران استان

۱۳۹۹/۰۶/۰۶ - ۰۹:۵۱:۴۶
کد خبر: ۱۰۵۰۴۱۱
تسهیل ارائه خدمات دارویی به ایثارگران استان
مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی گفت: مشکلات پیش روی ارائه خدمات دارویی به ایثارگران بین بنیاد و بیمه دی بررسی و شناسایی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، حجت الاسلام حسین معصومی سه شنبه چهارم شهریور در جلسه بررسی مشکلات دارویی ایثارگران که در سالن شهید هاشمی نژاد بنیاد خراسان رضوی برگزار شد، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا گفت: این جلسه فی ما بین بنیاد شهید و امور ایثارگران و بیمه دی برگزار شد، تا پاره‌ای از مشکلات با حضور کارشناسان هر دو مجموعه بررسی شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: طبق قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران هزینه درمانی ایثارگران رایگان است و والدین، همسران و فرزندان شهدا و جانبازان، آزادگان و خانواده‌ی آنان که تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند می توانند از این خدمات بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: ارائه خدمات دارویی به ایثارگران در پاره ای از مواقع به صورت مطلوب انجام نمی‌شود که در جلسه امروز، مشکلات ریشه‌یابی شد.

مدیرکل بنیاد خراسان رضوی تاکید کرد: انتظار است، بیمه دی پرداخت هزینه های درمانی ایثارگران را در کمترین زمان ممکن انجام دهد، زیرا تکریم و رفع مشکلات ایثارگران در اولویت می باشد.

مدیر عامل بیمه دی در خراسان رضوی که در این جلسه حضور داشت گفت: تمام تلاش و همت ما رفع مشکلات درمانی ایثارگران است، و خدمت به خانواده شهدا، جانبازان وآزادگان یک فرصت مغتنم برای بیمه دی می باشد.

مهدی شریعتی‌فر با تاکید بر تکریم ایثارگران افزود: شیوه نامه امضا شده بین بنیاد و بیمه دی در اختیار تمامی کارکنان درمانی بنیاد قرار گرفته است و بیمه دی تعاملات خود را با بنیاد در راستای خدمت به ایثارگران ارتقا خواهد داد.

این جلسه با حضور محمد جواد غلامپور معاون بهداشت و درمان و روسای دارو و تجهیزات و درمان و توانبخشی نیز حضور داشتند.

همچنین کلاس آموزشی ویژه کارشناسان درمانی بنیاد قوچان، کاشمر، تربت حیدریه، سبزوار، نیشابور، مناطق سه گانه مشهد، و برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز