معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان:

افتتاح ۱۷۵ پروژه ورزشی در کشور طی هفته دولت

۱۳۹۹/۰۶/۰۶ - ۱۰:۵۶:۱۲
کد خبر: ۱۰۵۰۴۳۰
افتتاح ۱۷۵ پروژه ورزشی در کشور طی هفته دولت
جمشید تقی زاده گفت: براساس طرح نظام جامع باشگاه داری شاهدایفای نقش ویژه ایی در بخش های مختلف باشگاهی خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ تقی زاده روز چهارشنبه در آیین افتتاحیه سه زمین چمن مصنوعی فوتبال روستایی در شهرستان بروجرد با بیان اینکه بروجرد دارای پتانسیل وظرفیت های خوبی در ورزش کشور است، اظهار کرد: مجمع جوانان لرستان با حضور استاندار لرستان ومدیرکل ساعی ورزش استان در حضور وزیرمحترم  ورزش وجوانان  برگزار می شود  تا با برش شهرستانی آنچه نیاز این شهرستان است در نظرگرفته شود.

  او با بیان اینکه  در هفته دولت امسال  175 پروژه در کشور افتتاح می شود، افزود: در  سال 92 تمام امکانات ورزشی  در سراسر کشور  22 هزار و500 مکان  بود ولی امروز این تعداد  حدودا به  61 هزار مکان رسیده است که  در نوع خود یک دست آورد بزرگ توسط دولت  محسوب می شود که به کمک مجلس به انجام رسیده است .

 تقی زاده با بیان اینکه مجلس  کمک ویژه ایی به بدنه ورزش کشور کرد، تصریح کرد: مجلس  هم مالیات برارزش افزوده را روی باشگاه های ورزشی معاف کرد و درکنار آن نیز ده درصد فضاهای تجاری را برفضاهای ورزشی در نظر گرفت ؛همچنین  مصوبات بعدی نظام جامع باشگاه داری کشور که در حال تدوین است از طریق دولت به مجلس ارائه می شود .

معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه  بخش خصوصی برورزش کشور حاکم خواهد شد ، یادآورشد:  براساس طرح  نظام جامع باشگاه داری ما می توانیم شاهدایفای  نقش ویژه ایی در بخش های مختلف باشگاهی  خواهیم بود.

او با بیان اینکه باشگاه هایی مثل استقلال وپرسپولیس که مقدمات آنها بعدازسال های سال   صاحب املاک خودشدند ،سند مالیکیت گرفتند و برندشان بالارفته است ،خاطر نشان کرد: امیدواریم تا دو ماه آینده با کارهای ویژه ای که در شفاف سازی مالی ومجموعه های حقوقی انجام گرفته این دوشرکت بزرگ فرهنگی ورزشی را از طریق بورس به مردم ومجموعه بخش خصوصی واگذار کنیم که این خود  یک تحول شگرف  در بحث نظام باشگاه داری خواهد بود .

 جمشید تقی زاده  با اشاره به  نقش دولت در اتمام پروژه های نیمه تمام نیز گفت:  امیدواریم بتوانیم تا پاین دولت پروژه های دیگر در دست اقدام حداقل پروژه های بالای 70 درصد پیشرفت فیزیکی را به اتمام برسانیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز