سالن ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی شهرستان سروآباد افتتاح شد

۱۳۹۹/۰۶/۰۶ - ۱۳:۴۰:۳۹
کد خبر: ۱۰۵۰۴۴۳
سالن ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی شهرستان سروآباد افتتاح شد
همزمان با فرارسیدن هفته دولت و در چهارمین روز از این ایام سالن ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی شهرستان سروآباد با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و مدیرکل ورزش و جوانان کردستان و فرماندار و رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان افتتاح شد.
به گزارش خبرگزاری برنا، در چهارمین روز از هفته دولت و با حضور مسئولین استانی و شهرستانی سالن ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی شهرستان سروآباد عصر روز چهارشنبه پنجم شهریورماه افتتاح شد.
 
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در آئین افتتاح سالن ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی شهرستان سروآباد که رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و فرماندار و رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان نیز در آن حضور داشتند گفت؛ خوشبختانه در چند سال اخیر با تلاش دولتمردان استان و وزارت ورزش و جوانان شاهد بهره برداری و افتتاح چندین پروژه ورزشی مهم در جای جای سطح استان بودیم و این می تواند توسعه ورزش استان را به دنبال داشته باشد.
 
وی با اشاره به آغاز احداث پروژه سالن ورزش های زورخانه ای سروآباد در سال 90 اعتبارات هزینه شده برای آن را یازده میلیارد ریال عنوان کرد و گفت؛ این سالن در اواخر سال گذشته آماده بهره برداری شد اما به دلیل شیوع ویروس کرونا افتتاح آن به تعویق افتاد.

گفتنی است؛ سالن ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی شهرستان سروآباد در زمینی به مساحت 5 هزار مترمربع و با چهارصد و 50 مترمربع زیربنا احداث شده است.

 
 

 

نظر شما