امروز به مناسبت هفته دولت ؛

افتتاح ۴ پروژه های عمرانی - ورزشی در الیگودرز

۱۳۹۹/۰۶/۰۶ - ۱۵:۱۳:۳۹
کد خبر: ۱۰۵۰۵۸۳
افتتاح ۴ پروژه های  عمرانی - ورزشی  در الیگودرز
درمراسمی با حضور مسئولین استانی و شهرستانی سه زمین چمن طبیعی ، مصنوعی و زیرسازی پیست تارتان الیگودرز افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ روز پنجشنبه در مراسمی به مناسبت هفته دولت با حضور سید علی کریمی مدیرکل ورزش وجوانان لرستان ، محمد خدابخشی نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی ، گودرز امیری معاون عمرانی استانداری لرستان  ودیگر مسئولین شهرستانی  4پروژه عمرانی – ورزشی در شهرستان الیگودرز  به بهره برداری رسید.

برپایه این خبر؛ در این مراسم سه زمین چمن  مصنوعی ،طبیعی وهمچنین  زیرسازی پیست تارتان الیگودرز در مجموعه ورزشی شهید ارسلان گودرزی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

 مدیرکل ورزش وجوانان لرستان در حاسیه این مراسم گفت: زمین فوتبال  چمن طبیعی شهید محمد جعفرعابدینی در مجموعه ورزشی شهید ارسلان گودرزی  در مساحتی به اندازه 10 هزار مترمربع مورد بازسازی قرار گرفت .

سید علی کریمی  منبع اعتبار این طرح ورزشی را منابع استانی عنوان کرد و افزود: 400میلیون تومان اعتبار برای این پروژه هزینه شده است.

 او با اشاره به افتتاح زمین های چمن مصنوعی این مجموعه ورزشی نیز تصریح کرد: زمین چمن مصنوعی شماره 1 در مساحتی به اندازه 1000متر مربع احداث و اعتباری به اندازه 500میلیون تومان  از منابع ملی برای تکمیل آن هزینه شده است .

 کریمی ادامه داد: زمین چمن مصنوعی شماره 2 نیز در مساحتی 4600 متر مربع احداث شده و از منابع ملی اعتباری به اندازه 25میلیون تومان برای تکمیل این پروژه هزینه شده است .

 مدیرکل ورزش وجوانان لرستان در خصوص زیرسازی پیست تارتان این مجموعه نیز گفت: پیست تارتان مجموعه شهید ارسلان گودرزی در مساحت 350مترمربع  با اعتباری بالغ بر 400میلیون تومان  از منابع استانی وملی احداث شده است .

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز