تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در فضای مجازی متمرکز شود

۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۱۰:۱۷:۵۰
کد خبر: ۱۰۵۱۴۶۰
تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در فضای مجازی متمرکز شود
فرمانداری کرج با اشاره به اینکه مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی برای انتخاب سومین نماینده البرز روز جمعه ۲۱ شهریور برگزار می‌شود، اعلام کرد: در این دور انتخابات تمرکز بر روی فضای مجازی است و هر گونه تبلیغاتی باید از کانال رسانه‌ها صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، فرمانداری کرج اعلام کرد: استان البرز که صاحب سه کرسی نمایندگی مجلس در ساختمان بهارستان است، در مرحله اول یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی  با رقابت ۱۱۵ نامزد انتخاباتی، دو نماینده خود را با آراء مردمی شناخت. در حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد که سهم دو کرسی نمایندگی مجلس را دارد به دلیل رقابت نزدیک بین نامزدها انتخاب دومین نماینده این حوزه انتخابیه به مرحله دوم رسید؛ بر این اساس و طبق ابلاغ وزارت کشور، شهرهای مشابه کرج روز جمعه ۲۱ شهریوماه انتخابات مرحله دوم خود را برگزار خواهند کرد.

 چراغ روز شمار انتخابات روشن شده و تنها ۱۵ روز به برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس یازدهم در کرج باقی مانده است، از این رو فرمانداری کرج روزها ایامی پر کار را فرا روی خود دارد؛ بخشی از تیم های اجرایی و نمایندگان شورای نگهبان کارهای قانونی خود را شروع می کنند.

به دستور استاندار البرز بسترهای برگزاری مرحله دوم انتخابات در جریان مهیا شدن است؛ از انتخاب نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رأی تا پیش بینی صندوق های ثابت و سیار.

در مرحله دوم همانند مرحله اول  ۹۰۸ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد پیش بینی می‌شود که از این تعداد  ۷۰۴ شعبه در کرج و آسارا، ۱۵۶ شعبه در فردیس و ۴۸ شعبه در اشتهارد برای دور دوم برگزاری انتخابات فعال خواهند شد.

شرایط کرونا و لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی روند برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس یازدهم و تبلیغات نامزدها را نیز کمی متفاوت تر ساخته است بر این اساس تمرکز بر روی فضای مجازی است و هر گونه تبلیغاتی باید از کانال  رسانه ها صورت گیرد. وزارت کشور این بستر را نیز فراهم ساخته تا بخشی از اطلاع رسانی نامزدها از طریق  شبکه استانی انجام شود.

رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل های بهداشتی در برگزاری انتخابات پیش رو نیز از نکاتی است که در مرحله دوم انتخابات مجلس مورد توجه خواهد بود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز