نماینده ولی فقیه در لرستان :

همت و تلاش پلیس در تامین نظم و امنیت مراسم عزاداری ماه محرم قابل تقدیر است

۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۱۲:۱۰:۰۴
کد خبر: ۱۰۵۱۵۵۹
همت و تلاش پلیس در تامین نظم و امنیت مراسم عزاداری ماه محرم قابل تقدیر است
حجت الاسلام " سید احمدرضا شاهرخی " با بیان اینکه پلیس نماد عزت و بازوی محکم نظام است گفت : همت و تلاش پلیس در تامین نظم و امنیت مراسم عزاداری ماه محرم قابل تقدیر است .

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان  ؛ حجت الاسلام " سید شاهرخی " ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد پلیس در تامین نظم و امنیت مراسم عزاداری ماه محرم،اظهار کرد: ماه محرم، ماه تجلی ارزش های الهی است و حادثه عظیم عاشورا مهمترین حوادث تاریخ است که سینه به سینه در یادها و خاطره ها جاودان و ماندگار شده و مراسم آن هر ساله باشکوه تر از سال های گذشته برگزار می شود .

او افزود: افزایش امنیت اجتماعی در برگزاری مراسم های سوگواری سید و سالار شهیدان در جامعه یکی از خواسته های به حق مردم است که پلیس به خوبی به عنوان خادمان امنیت این مطالبه مردم را سرلوحه کار خود قرار داده است .

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: پیام عاشورا احترام به آزادی و آزادگی است و رسیدن به این هدف عالی و مقدس جز با احترام به حقوق اجتماعی و قانون، نظم و برنامه ریزی و اعتقاد پاک قلبی میسر نخواهد شد.

او با اشاره به اینکه اقدامات پلیس در تامین نظم و امنیت مراسم ماه محرم قابل تقدیر است، عنوان کرد: امیدواریم خدمت شبانه روزی و صادقانه پلیس در طول ماه محرم و صفر برای افزایش احساس امنیت و آرامش شهروندان، مورد قبول حق تعالی و همچنین حضرت ابا عبداله الحسین (ع) قرار گیرد.

حجت الاسلام شاهرخی  با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  که فرمودند؛ کارکنان نیروی انتظامی به معنای واقعی کلمه  مجاهدان فی سبیل الله هستند افزود : نیروی انتظامی خدمتگزار مردم ، حافظ نظام و ارزش های اسلامی است .

او در پایان گفت : همت و تلاش پلیس در تامین نظم و امنیت مراسم عزاداری ماه محرم ستودنی و قابل تقدیر است .

 

 

نظر شما