استاندار اردبیل:

دستگاه های متولی مشکلات خانوادگی معتادان را رفع کنند

۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۱:۵۷:۰۲
کد خبر: ۱۰۵۲۱۰۳
دستگاه های متولی مشکلات خانوادگی معتادان را رفع کنند
استاندار اردبیل بر تسریع در عملیاتی کردن درمان، اشتغال و رفع مشکلات خانوادگی معتادان سابقه دار و سارق توسط دستگاههای مرتبط تاکید کرد.

به گزارش برنا، اکبر بهنام جو در جلسه بررسی اقدامات انجام گرفته در راستای درمان هزار و ۳۳ نفر از معتادان نمونه گیری شده افزود: باید روند کار درمان، اشتغال و رفع مشکلات خانوادگی با دقت و ظرافت انجام گیرد تا در این خصوص شاهد بازگشت به مشکلات قبلی نباشیم.

وی سرعت در انجام وظایف بر اساس اهداف توسط دستگاههای متولی را مورد تاکید قرار داد و گفت: برای رفع مسائل اجتماعی و فرهنگی باید اراده و تخصص داشته و با برنامه ریزی مناسب روند اقدامات را سرعت بخشیم.

استاندار اردبیل شناسایی، مداخله در جذب ،ارائه مشاوره های روانشناسی به خانواده معتادان و تلاش برای آرایه آموزش ها جهت ورود به اشتغال را از جمله اهداف ساماندهی و درمان معتادان سارق و سابقه دار ذکر کرد.

بهنام جو تصریح کرد: مناطق مختلفی که معتادان سابقه دار در آنجا شناسایی شده اند، تقسیم بندی و هر کدام از مددکاران و یا مسوولان دستگاههای متولی به صورت حضوری به محل مراجعه کنند تا انگیزه لازم در معتادان برای مشارکت در درمان ایجاد شود.

وی با بیان اینکه مسائل اجتماعی با اراده جمعی و احساس مسوولیتی قابل حل است ، بر مشارکت تمام حوزه های مرتبط در راستای کاهش آسیب های اجتماعی تاکید کرد.

در این جلسه مسوول هیات رزمندگان استان از اقدامات انجام گرفته در این هیات در راستای شناسایی و جذب معتادان سارق و خانواده های آنان برای قرار گرفتن در چرخه درمان خبر داد.

حسن زاده افزود: در راستای معرفی این افراد هماهنگی های لازم با سازمان بهزیستی ، علوم پزشکی و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر انجام شده است.

وی خواستار تقویت تعامل بین دستگاههای مرتبط برای تسریع در روند جذب و درمان معتادان شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز