پرداخت هزینه‌های درمانی ایثارگران در کمترین زمان

۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۳:۱۵:۳۳
کد خبر: ۱۰۵۲۱۸۳
پرداخت هزینه‌های درمانی ایثارگران در کمترین زمان
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: در تلاش هستیم پرداخت هزینه‌های درمانی ایثارگران در کمترین زمان انجام شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از خوشاب، حجت الاسلام حسین معصومی در جریان سفر یک روزه به خوشاب در جلسه شورای اداری این شهرستان حضور یافت و ضمن تسلیت تاسوعا و عاشورای حسینی، گفت: با رایزنی‌ها و پیگیری های مکرر بنیاد با بیمه دی، مقرر شد تا آندسته از ایثارگرانی که به مراکز غیر طرف قرار داد بیمه دی مراجعه کرده‌اند، باید اسناد را به نمایندگی بیمه دی تحویل و پس از سه روز، هزینه این عزیزان پرداخت شود.

وی به هفته دولت اشاره کرد و اظهار داشت: برخی از مناطق در ایران اسلامی وجود داشت که حداقل امکانات را نداشتند، تمامی رشد و پیشرفت ایران اسلامی، پس از انقلاب به وجود آمده و همه دستاوردها را مدیون ایثار ایثارگران هستیم.

وی با بیان اینکه  خدمت به مردم در دین اسلام بسیار پسندیده است و خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران به معنای واقعی یک توفیق الهی است، افزود: در چهل ساله گذشته، تحریم در نهایت خودش قرار دارد، بیماری کرونا نیز به آن افزوده شده است، اما خدماتی که امروز نظام، برای مردم انجام می دهد و افتتاح پروژه هایی که صورت می گیرد همه قابل تحسین و تقدیر است.

این مقام مسئول خانواده شهدا را همانند ستاره های درخشان دانست و خاطر نشان کرد: اگر فداکاری فرزندان این عزیزان نبود، ممکن بود امنیتی در جامعه نباشد، که من و شما در آن کار کنیم، ایثار شهدا، جانبازان و آزادگان، دشمن را پشت دروازه این کشور سال‌های سال نگه داشته است و امنیت، اقتدار و عزت امروز ایران اسلامی، به برکت خون شهدا است.

وی در خصوص اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران در شهرستان خوشاب گفت: 21 فرزند شهید و جانباز در این شهرستان کوچک همچنان بیکار هستند که همت مضاعف مسئولان این شهرستان جهت رفع بیکاری آینده سازان ایران اسلامی را می طلبد.

وی به بهسازی گلزار شهدا اشاره کرد و تاکید کرد: در جلسه شورای اداری ایثارگران شهرستان خوشاب طی سالهای 97 و 98 مصوب شد، بهسازی تمامی گلزار‌های تک مزاری، دو مزاری و سه مزاری تا پایان سال 98 به اتمام برسد اما تاکنون اقدامی صورت نگرفته و در بین شهرستان ها در این رابطه خوشاب پایین ترین عملکرد را دارد.

وی به خدمات درمانی اشاره کرد و گفت: بنیاد مطالبات مراکز خدمات درمانی طرف قرارداد با بیمه را پرداخت کرده و پرداخت هزینه‌های درمانی ایثارگران باید به کوتاه ترین زمان ممکن برسد.

حجت الاسلام معصومی با بیان اینکه تکریم ایثارگران در گرو رفع مشکلات ایثارگران است، گفت: با رایزنی‌ها و پیگیری‌های مکرر بنیاد با بیمه دی، مقرر شد تا آن دسته از ایثارگرانی که به مراکز غیر طرف قرار داد بیمه دی مراجعه کرده‌اند، باید اسناد را به نمایندگی بیمه دی تحویل و پس از سه روز، هزینه این عزیزان پرداخت شود.

این مقام مسئول در این سفر یک روزه با خانواده شهید والامقام سید محمد حسینی و جانباز سرافراز برات علی عزتی نیز دیدار کرد.

گفتنی است؛ شهرستان خوشاب از توابع استان خراسان رضوی است که در 201 کیلومتری مشهد مقدس واقع شده و پرونده 104شهید، 222 جانباز و هفت آزاده در بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان، سند افتخار غیورمردانی است که برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جانفشانی، فداکاری و مقاومت کردند و به انقلاب اسلامی عزت بخشیدند.

دبیر خبر: بنیامین یوسف زاده

 

نظر شما