جمع آوری ۱۱ معتاد متجاهر و پرخطر در کردستان

۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۳:۳۱:۲۲
کد خبر: ۱۰۵۲۱۸۴
جمع آوری ۱۱ معتاد متجاهر و پرخطر در کردستان
رئیس پلیس مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان از جمع آوری 11 معتاد متجاهر و پرخطر در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در مرکز استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سنندج، سرهنگ "فرامرز شاکری" با اعلام این خبر گفت: در راستای پاسخ به مطالبات مردمی در خصوص برخورد و جمع آوری معتادان متجاهر و پرخطر در سطح شهر با توجه به وضعیت شیوع بیماری کرونا، طرح جمع آوری معتادان متجاهر در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی هدف از اجرای این طرح که از مطالبات عمومی از ناجا می باشد را افزایش ضریب امنیتی در استان عنوان کرد و گفت: در این طرح 11 معتاد متجاهر و پرخطر که بیشتر در حوالی میدان نبوت سنندج بودند جمع آوری شدند.

این مقام انتظامی در ادامه افزود: معتادان متجاهر پس از جمع آوری به مدت 72 ساعت در قرنطینه خواهند بود و از آنان تست بیماری کرونا اخذ خواهد شد که در صورت مثبت بودن به مراکز درمانی منتقل و در صورت منفی بودن تست کرونا به مراکز ترک اعتیاد معرفی خواهند شد.

سرهنگ شاکری با قدردانی از همکاری دانشگاه علوم پزشکی ، دستگاه قضائی و سازمان بهزیستی در اجرای این طرح، خاطر نشان کرد: طرح جمع آوری معتادین متجاهر در سطح استان " از مورخه 16 تیرماه با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر استان" به مرحله اجراء در آمده و تاکنون در مجوع در سطح استان 275 نفر دستگیر و تحویل مراکز نگه داری شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان کردستان در پایان خاطر نشان کرد: اقدامات فرهنگی در بحث مبارزه با موادمخدر بسیار ضروری بوده و با اقدامات فرهنگی می توان زمینه های بروز اعتیاد را در جامعه از بین برد و در این راستا باید تلاش بیشتری شود.

 

نظر شما