سرپرست جهاد دانشگاهی گلستان خبر داد:

ثبت‌نام متقاضیان کسب‌وکارهای خانگی در گلستان

۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۸:۲۸:۳۲
کد خبر: ۱۰۵۲۳۵۶
ثبت‌نام متقاضیان کسب‌وکارهای خانگی در گلستان
سرپرست جهاد دانشگاهی گلستان از آغاز ثبت‌نام متقاضیان مشاغل خانگی در "طرح ملی توسعه مشاغل خانگی" در گلستان خبرداد و گفت: ثبت‌نام تا 7 مهرماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ سیدعزیز موسوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همکاری جهاد دانشگاهی، طرح ملی توسعه مشاغل خانگی را در سطح کشور به‌منظور کمک به رونق اقتصاد خانوار، تحقق شعار سال و توسعه جایگاه مشاغل خانگی در اقتصاد کشور در نظر گرفته است.

وی افزود: متقاضیان می‌توانند برای استفاده از این طرح تا تاریخ 7 مهرماه با مراجعه به سامانه inhb.ir اقدام به ثبت‌نام کنند.

سرپرست جهاد دانشگاهی گلستان بیان کرد: این طرح در سه مرحله شناسایی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های اشتغال در حوزه مشاغل خانگی در استان، توانمندسازی متقاضیان و اتصال به بازار طراحی شده است.

موسوی در خصوص شرایط ثبت‌نام، گفت: متقاضیان حداقل باید دارای ۱۸ سال سن و بومی استان محل ثبت‌نام باشند. همچنین عدم اشتغال تمام وقت و نداشتن بیمه کارفرمایی از دیگر شرایط این طرح است.

وی خاطرنشان کرد: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی بر اساس آسیب‌شناسی طرح‌های پیشین و مطالعات کشورهای موفق و پیشرو دنیا در این زمینه تهیه شده است.

سرپرست جهاد دانشگاهی گلستان تصریح کرد: این طرح سعی در ایجاد اشتغال پایدار برای حدود ۵۴ هزار نفر را در تمامی استان‌های کشور دارد.

موسوی خاطرنشان کرد: سهمیه استان گلستان در قالب این طرح ایجاد اشتغال پایدار برای ۲۳۰۰ نفر است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز