سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان:

رعایت قانون تبلیغات از سوی کاندیداهای انتخابات الزامی است

۱۳۹۹/۰۶/۱۳ - ۱۰:۳۱:۲۸
کد خبر: ۱۰۵۳۰۱۹
رعایت قانون تبلیغات از سوی کاندیداهای انتخابات الزامی است
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان با بیان اینکه رعایت قانون تبلیغات انتخابات از سوی کاندیداهای راه یافته به دور دوم الزامی است، گفت: از ساعت ۲۴ چهارشنبه ۱۳ تا هشت صبح پنجشنبه ۲۱ شهریور برای انجام تبلیغات کاندیداها زمان تعیین شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از سنندج؛ محمدابراهیم زارعی اظهار داشت: تدابیر لازم برای برگزاری باشکوه و سالم مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه بیجار اتخاذ شده و آمادگی کامل برای این مرحله از انتخابات در شهرستان فراهم است.

وی اضافه کرد: از ۲ کاندیدای راه یافته به دور دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان بیجار درخواست داریم براساس آنچه قانون تعیین کرده تبلیغات خود را انجام و از تخریب یکدیگر پرهیز کنند.

زارعی افزود: کاندیداها همچنین طرفداران و هواداران خود را در خصوص رعایت قانون تبلیغات توجیه کرده و اجازه ندهند خارج از مقررات و دستورالعمل های ستاد انتخابات کشور و استان، تبلیغاتی صورت گیرد.

رییس ستاد انتخابات استان کردستان یادآور شد: همه تلاش عوامل دست اندرکار انتخابات برگزاری سالم و در کمال نظم و آرامش است که این مهم با مشارکت مردم، کاندیداها و طرفداران آنها امکانپذیر است.

زارعی تاکید کرد: به مردم شهرستان بیجار اطمینان می‌دهیم انتخابات در نهایت سلامت برگزار شود و از آرای آنها به خوبی صیانت خواهیم کرد و جای هیچگونه نگرانی نیست.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: آرای مردم حوزه انتخابیه بیجار به منظور تعیین نماینده این شهرستان در دور دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۱۱۲ شعبه اخذ می‌شود که ۴۱ مورد آن شهری و ۷۱ مورد نیز روستایی است.

وی افزود: همچنین از ۱۱۲ شعبه اخذ رای ۳۹ مورد آن ثابت و ۷۳ مورد نیز سیار پیش‌بینی شده که واجدان شرایط رای در این شهرستان باید نماینده خود در مجلس شورای اسلامی را از بین ۲ نامزد راه یافته به دور دوم انتخاب کنند.

طبق تقویم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مقرر بود دور دوم این همایش سیاسی ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ برگزار شود اما بدلیل شیوع ویروس کرونا به ۲۱ شهریور موکول شد.

بر اساس نتایج شمارش آرای حوزه انتخابیه شهرستان بیجار در مرحله اول ۳۷ هزار و ۲۷۴ رای صحیح داشت که حمدالله کریمی (نماینده دور دهم) با کسب ۶ هزار و ۸۴۷ رای و علیرضا زندیان با پنج هزار و ۸۳۴ رای نتوانستند آرای لازم را کسب کنند در نتیجه انتخابات در این حوزه به مرحله دوم کشیده شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز