نماینده مجلس:

حل مشکلات مردم نیاز به روحیه جهادی دارد

۱۳۹۹/۰۶/۱۵ - ۱۱:۴۹:۰۶
کد خبر: ۱۰۵۳۱۴۰
حل مشکلات مردم نیاز به روحیه جهادی دارد
نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز برای حل مشکلات و مسائل گوناگون نیازمند روحیه و کار جهادی هستیم.

"حمدرضا دشتی اردکانی" نماینده اردکان در مجلس شورای اسلامی در شورای اداری این شهرستان گفت: همه ما مسوولان خدمتگزار مردم هستیم و مردم ولی نعمت ما هستند بنابراین باید فرصت و مدال خدمت به مردم را مغتنم شمرد.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در نشست پیشین شورای اداری اردکان تأکید شد در صورتی که مشکل و کار اقشار مردم در ادارات و ارگان‌های شهرستان حل نشود و این مسائل به دفتر نماینده، امام جمعه و یا فرمانداری منتقل شود این مورد به کم کاری مسئول و مدیر اداره مربوطه باز می گردد که متاسفانه این مساله مورد توجه برخی قرار نگرفت.

دشتی اردکانی اظهار داشت : پس از گذشت ۶ ماه از مسئولیتم؛ اعلام می‌کنم که کدام ادارات کم کاری کرده‌اند.

وی یادآور شد: پیگیری‌های صورت گرفته در سطح وزارتخانه‌ها برخی نتیجه داده است و برخی در حال حصول نتیجه‌ای محسوس و جدی برای شهرستان است.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی افزود:  تلاش داریم شهرستان از اعتبارات ملی و استانی بهرۀ بیش‌تری ببرد.
دشتی اردکانی با بیان اینکه بسیاری از مطالبات مردمی موجود را می‌توان با مدیریت پاسخ داد. اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی مشکلات موجود در راه خدمت را که ناشی از پراکندگی جمعیت و وسعت شهرستان است؛ به مقامات استانی و کشوری منعکس کنند تا پی‌گیری کنیم.
وی گفت: آمادگی داریم پیشنهادات دستگاه‌ها را برای اصلاح و وضع برخی قوانین در سطح مجلس ، پی‌گیری کنیم.

فرماندار و رییس شورای اداری اردکان نیز در ادامه گفت: پی‌گیری‌های خوبی در پایتخت برای موضوع مسکن، آب، تقویت زیرساخت‌ها، آموزش‌وپرورش و... صورت گرفته است.
بهروز شهابی زاد افزود: پیشنهاد اصلاح برخی قوانین درخصوص معادن برای انتفاع بیش‌تر شهرستان‌هایی نظیر اردکان در مجلس در حال پی‌گیری است.
وی ادامه داد: دیدگاه‌های مسوولان برای حفظ حقوق شهرستان، حفاظت از محیط‌زیست و کاهش مشکلات اجتماعی و فرهنگی در خصوص صنعت مشترک و هم‌سان است.

امام جمعه اردکان هم با بیان اینکه وحدت مسوولان مفید حال مردم است و خدا به این هم‌دلی برکت و توفیق می‌دهد گفت: عملی که انسان انجام می دهد مهم است که برای خدا باشد .

حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر تصریح کرد: برترین عمل صالح برای مسوولان خدمت به مردم و گره گشایی از مشکلات شهر است  مسوولی که دغدغه اش حل مشکلات مردم باشد و به خدمت آنها بپردازد در سرنوشت دنیای خود و خانواده اش موثر است .

وی گفت: خداوند وقتی دل های نزدیک و وحدت را دید به کار آنها برکت می دهد ، از همه عزیزان می خواهیم کمک کنند به این همدلی برسیم  تا بتوانیم جواب گویی خدواند متعال داشته باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز