در گفتگو با یک موسسه مردم نهاد مطرح شد:

در گلستان به درستی از جوانان با استعداد و خلاق حمایت نمیشود

۱۳۹۹/۰۶/۱۳ - ۱۵:۳۰:۳۷
کد خبر: ۱۰۵۳۲۰۴
در گلستان به درستی از جوانان با استعداد و خلاق حمایت نمیشود
دبیر موسسه مردم نهاد سفیران اندیشه ورز جوان هیرکان از عدم توازن در حمایت از جوانان با استعداد و خلاق در گلستان انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ سالار اثنی عشری دبیر موسسه مردم نهاد سفیران اندیشه ورز جوان هیرکان در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: موسسه مردم نهاد سفیران اندیشه ورز جوان هیرکان در حوزه های برند سازی، استعداد یابی، کارآفرینی و غیره فعالیت دارد.

وی در خصوص سابقه و فعالیت های این موسسه توضیح داد: مجموعه ما از سال 96 در قالب یک موسسه خصوصی شروع به فعالیت نمود و در  حوزه  روانشناسی و همچنین برگزاری کارگاه های روانشناسی و همایش های عمومی تا کنون فعالیت های زیادی داشته که تنها در سال 97، 9 همایش بزرگ برگزار کردیم.

وی گفت:  در حال حاضر در قالب موسسه مردم نهاد فعالیت میکنیم اما تا کنون هیچ اعتباری دریافت نکرده ایم.

وی تصریح کرد: این موسسه به زودی دوره خلق سخنران را در گلستان برگزار خواهد کرد که تا کنون برنامه ای در استان به این شیوه برگزار نشده است.

وی تاکید کرد: در این دوره از 5 نفر از اساتید برتر کشور استفاده میشود که دوره مذکور طی 6ماه و در قالب 12 جلسه برگزار خواهد شد.

وی افزود: برای مطالبه گری ابتدا باید خلاقیت را به وجود بیاریم تا بتوانیم در زمینه ایجاد کسب وکارهای مختلف فعالیت کنیم.

وی از تعداد اندک آکادمی های مهارت در استان انتقاد کرد و گفت: گلستان در این زمینه بسیار ضعیف است و بسیاری از جوانان بااستعداد به درستی حمایت نمیشوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز