مدیر کل آموزش و پرورش گلستان:

زمان برگزاری کلاسهای درس ۳۵ دقیقه خواهد بود

۱۳۹۹/۰۶/۱۵ - ۱۲:۱۴:۰۷
کد خبر: ۱۰۵۳۷۷۵
زمان برگزاری کلاسهای درس ۳۵ دقیقه خواهد بود
مدیر کل آموزش و پرورش استان در گفتگوی ویژه با استودیو همکلاسی اظهار داشت: زمان برگزاری کلاسهای درس ۳۵ دقیقه خواهد بود.

 به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ احسان گوهری راد در خصوص بازگشایی مدارس در روز شنبه 15 شهریور ماه 99 با بیان اینکه اصل بر برگزاری حضوری کلاس هاست اظهار کرد: حضور دانش آموزان در کلاس های با مساحت مناسب و رعایت فاصله استاندارد به صورت عادی و در کلاس های با تراکم بالای دانش آموز به صورت حضوری در دو گروه در روزهای زوج و فرد می باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: ستاد ملی مبارزه با کرونا حضور دانش آموزان در هیچ منطقه‌ای را ممنوع اعلام نکرده و بر این اساس در همه مناطق استان با اجرای پروتکل های جدید و شدید بهداشتی دانش آموزان به صورت حضوری در مدارس تحصیل خواهند نمود.

گوهری راد افزود: مدارس در تمامی مناطق استان با هر وضعیتی ملزم به رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی هستند و برنامه حضور دانش آموزان در کلیه مدارس حضوری و در کلاس های با تراکم بالا تقسیم دانش آموزان به دو گروه و حضور در روزهای زوج و فرد خواهد بود‌.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه آغاز سال تحصیلی با آموزش در سال تحصیلی گذشته متفاوت است افزود: آموزش مجازی در سال تحصیلی گذشته زمانی آغاز شد که دانش آموزان با معلمان خود آشنایی داشتند و دو سوم محتوای کتاب‌ها را نیز آموزش دیده بودند، اما با شروع آغاز سال تحصیلی آموزش باید به صورت حضوری دنبال شود، همچنین حضور بیش از ۳۵ دقیقه در یک محل خطر ابتلا را بالا می‌برد بنابراین زمان برگزاری کلاس‌ها ی درس بیشتر از ۳۵ دقیقه طول نخواهد کشید.

گوهری راد در ادامه گفت: برای مدیریت حضور دانش آموزان در کلاسها و استفاده از الگوهای مختلف از قبیل: گروه بندی، زوج و فرد کردن و چرخشی کردن در مدارس و کلاسهای پرجمعیت با تصمیم گیری شورای هر مدرسه انجام خواهد گرفت.

همچنین وی مسئولیت و حساسیت مدیران، معلمان، مربیان و عوامل اجرایی مدرسه به آموزش اصول خود مراقبتی و پایش علائم بالینی دانش آموزان و کنترل مستمر از تجمعات حفاظت شده برای حفظ سلامت این عزیزان را مورد تاکید ویژه قرار داد و اضافه کرد به طور دائمی باید شرایط را رصد کنیم و ببینیم چگونه می‌توانیم بهترین کار را با کیفیت مناسب ارائه دهیم و مهم این است که هیچ دانش آموزی از چتر آموزشی ما جدا نیفتد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز