پیشتازی پلیمر خلیج فارس خرم آباد در روز نخست دوومیدانی قهرمانی باشگاههای کشور

۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۰۲:۲۶:۲۵
کد خبر: ۱۰۵۴۱۱۷
پیشتازی پلیمر خلیج فارس خرم آباد در روز نخست دوومیدانی قهرمانی باشگاههای کشور
تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد در روز نخست بیست و چهارمین دوره رقابتهای دوومیدانی قهرمان باشگاههای کشور در بخش آقایان با ۵ طلا،۴ نقره و ۳ برنز پیشتاز است.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ در روز نخست بیست و چهارمین دوره  رقابت های دوومیدانی قهرمانی باشگاه های کشور در بخش آقایان،تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد  با ۵ طلا، ۴ نقره، ۳ برنز ،یک رده چهارمی، یک رده پنجمی، یک رده ششمی و یک رده نهمی  بدون رقیب و پیشتاز شد.

این مسابقات که صبح امروز برگزار شد، در پیاده روی امیرحسین اسدی با زمان ۴۹:۱۷:۳۴ دقیقه بعد از ورزشکاران فولاد مبارکه، اولین مدال  برنز تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد را کسب کرد.

 این رقابت ها  که بعد از ظهر امروز ادامه پیدا کرد، در ۱۱۰ متر با مانع مهدی پیرجهان از تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد با ۱۴.۶۰ثانیه به مدال  طلا دست یافت، ورزشکاران دانشگاه آزاد اسلامی و فولادمبارکه دوم و سوم شدند.

 در دوی ۱۰۰ متر، مهران حسینی از تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد با زمان ۱۰.۶۳ ثانیه  نایب قهرمان شد و ورزشکاران فولاد مبارکه و صنعت مس کرمان اول و سوم شدند در این مسابقه  سجاد زارعی از تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد با زمان  ۱۱.۰۵ ثانیه  در رده  ششم قرار گرفت.

  پرتاب وزنه با مدال خوش رنگ طلای طیبی به پایان رسید، در این مسابقه محمدرضا طیبی از تیم پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد با ۱۹.۴۰ متر به مدال طلا رسید، ورزشکاران فولاد مبارکه و صنعت مس کرمان دوم و سوم و علی ثمری از تیم پلیمر خلیج فارس با پرتاب ۱۷.۰۳ متر در رده پنجم قرار گرفت.

در ۴۰۰ متر  احسان طهماسبی از تیم پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد با زمان ۴۷.۰۲ ثانیه  نایب قهرمان شد، در این مسابقه ورزشکاران فولاد مبارکه و صنعت مس کرمان اول و سوم شدند.

 در ۱۵۰۰ متر ورزشکاران پلیمر خلیج فارس خوش درخشیدند، در این مسابقه  پژمان یارولی از تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد با زمان ۴:۰۰:۱۲ دقیقه به مدال طلا و علی فهیمی از تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد ۴:۰۰:۹۳ دقیقه به مدال #نقره رسیدند، در این مسابقه ورزشکار تیم فولاد مبارکه در جایگاه سوم قرار گرفت.

شیری به مدال خوش رنگ طلا دست یافت، بهنام شیری در پرتاب دیسک با پرتاب ۵۵.۸۹ متر به مدال خوش رنگ  طلا دست یافت، در این مسابقه ورزشکاران دانشگاه آزاد اسلامی و صنعت مس کرمان دوم و سوم شدند.

 در پرش طول،  محمد قائدزاده از تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد با پرش ۶.۷۲متر جایگاهی بهتر از نهمی را به دست نیاورد،در این مسابقه ورزشکارانی از تیم دانشگاه آزاد اسلامی، فولاد مبارکه و دانشگاه یزد اول تا سوم شدند.

درخشش ورزشکاران پلیمر خلیج‌فارس خرم آباد در در ۵۰۰۰ هزار متر، در این مسابقه  همایون همتی از تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد با زمان ۱۵:۱۴:۳۹ دقیقه به مدال طلا ومرتضی بیرانوند از تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد با زمان ۱۵:۲۱:۰۷دقیقه به مدال  برنز دست یافتند، در این مسابقه ورزشکاری از دانشگاه آزاد اسلامی نایب قهرمان شد.

در پرش ارتفاع حسین بیزار از تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد با پرش ۲.۰۰ متر به مدال برنز رسید و رضا سلیمی از تیم پلیمر خلیج فارس با ۲:۰۰متر در رده چهارم قرار گرفت، در این مسابقه ورزشکارانی از فولاد مبارکه و دانشگاه آزاد اسلامی در رده اول و دوم قرار گرفتند.

 در ۱۰۰×۴ متر، تیم پلیمر خلیج  فارس خرم آباد نایب قهرمان شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز