پنج شنبه هفته جاری رقم می خورد؛

افتتاح کارخانه بزرگ تولید لوازم خانگی در البرز /تامین ۲۵ درصدی نیاز بازار

۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۰۹:۲۹:۵۰
کد خبر: ۱۰۵۴۱۹۲
افتتاح کارخانه بزرگ تولید لوازم خانگی در البرز /تامین ۲۵ درصدی نیاز بازار
استاندار البرز گفت: واحد بزرگ تولید لوازم خانگی در منطقه ویژه پیام با حضور رییس جمهور رسما در پایان هفته جاری افتتاح می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، عزیزالله شهبازی اظهار کرد: اعتباری بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان برای راه اندازی این واحد صرف شده است و در این شرایط شیوع کرونا با توجه به نیاز مردم با تعداد ۳۰۰ نفر پرسنل آموزش دیده و تولید روزانه ۵۰۰ دستگاه ماشین لباسشویی و همین مقدار یخچال با فناوری های روز دنیا فعالیت می کند.

وی با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی پیام می تواند موتور محرکه توسعه و پیشرفت استان البرز باشد، افزود: بر این اساس این منطقه می تواند در راستای کمک به شکوفایی اقتصاد کشور و ایفای نقش بر روند فعالیت های اقتصادی پایتخت موثر باشد.

این مسئول ادامه داد: در این واحد تولیدی کار فوق العاده و حائز اهمیتی صورت گرفته که عمده اقدامات اجرایی آن از تیر ماه 97 آغاز شده است.

شهبازی گفت: سرمایه گذار بسیار پرتوان و علاقمندی در این منطقه وارد عمل شد تا در تولید لوازم خانگی در این شرایط تحریم با تنگناهایی که دشمنان برای ما ایجاد کرده اند، راهگشا باشد و نیاز کشور را در کالاهایی که عمدتا وارداتی هم بودند، تامین کند.

استاندار البرز اضافه کرد: محصولات این واحد بیش از 25 درصد نیاز بازار را تامین می کند و در فازهای بعدی خط تولید کولر گازی را نیز راه اندازی خواهد کرد.

وی گفت: مشکل این واحد در خصوص تامین برق است که امید است پس از این بازدید با پیگیری جدی برای رفع این نیاز اقدامات لازم صورت گیرد.

شهبازی در پایان گفت: مقرر شده که روز پنجشنبه هفته جاری  این واحد بعنوان هدیه ای از سوی بخش خصوصی به مردم به صورت رسمی با حضور رییس جمهور محترم افتتاح شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز