مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود خبر داد:

طرح الکترونیکی توزیع گاز مایع در استان سمنان

۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۰:۱۷:۴۲
کد خبر: ۱۰۵۴۲۲۹
طرح الکترونیکی توزیع گاز مایع در استان سمنان
جلسه کارگروه پیشگیری از قاچاق و عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی استان با موضوع طرح الکترونیکی توزیع گاز مایع (LPG) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ علی اکبر عرب عامری، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود (استان سمنان) گفت: طرح الکترونیکی توزیع گاز مایع (LPG) از ۲۰ مرداد ماه به صورت پایلوت گروه دوم کشور در در استان سمنان آغاز شد و تاکنون بیش از ۹۵ درصد زیرساخت آن تکمیل شده است.
به گفته عرب عامری، هم اکنون مرحله شناسایی مصرف کننده در بخش‌های خانوار، صنعتی و کشاورزی باقی مانده است.
عرب عامری افزود: سامانه در بخش ثبت نام مصارف کشاورزی مشکل دارد که به زودی رفع خواهد شد.
عرب عامری افزود: روستاییان فاقد گاز طبیعی تا پایان شهریورماه و قبل از سرد شدن هوا از طریق دفاتر پستی و یا اینترنت منزل به سامانه تجارت آسان به نشانی https://newtejaratasan.niopdc.ir بخش مراجعه و ثبت نام را انجام دهند.
عرب عامری با بیان اینکه تاکنون ۷۵۰ خانوار در این طرح ثبت نام و کارت الکترونیکی توزیع گاز مایع دریافت کرده اند گفت: هفت هزار خانوار روستایی در استان سمنان مشمول استفاده از گاز مایع هستند که عمده آن‌ها در شرق استان و در روستا‌های بخش بیارجمند و شهرستان میامی هستند.
عرب عامری با تاکید بر اینکه هم اکنون هیچ محدودیتی در مصرف گاز مایع نیست اظهار داشت: در ماه گذشته ۲ هزار تن گاز مایع در استان سمنان توزیع شد که ۷۵ درصد آن به صورت غیرمجاز در خودرو‌ها مصرف شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز