معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج:

عملیات سنگفرش پیاده راه خیابان فردوسی در سنندج آغاز شد

۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۱:۰۰:۳۷
کد خبر: ۱۰۵۴۲۳۷
عملیات سنگفرش پیاده راه خیابان فردوسی در سنندج آغاز شد
معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج گفت: عملیات سنگفرش پیاده راه خیابان فردوسی از سمت میدان انقلاب آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از سنندج، بهزاد ریحانی فرد با بیان اینکه عملیات سنگفرش پیاده راه خیابان فردوسی به منظور تسریع در روند پیشرفت عملیات عمرانی و تکمیل این پیاده راه آغاز شده، اظهار داشت: خیابان فردوسی از خیابان های اصلی و پرتردد شهر سنندج است و به منظور ارتقاء کیفی فضای شهری پیاده محور کردن آن در سالجاری آغاز شد.

وی افزود:حفظ هویت هسته مرکزی شهر، کاهش بار ترافیکی، حفظ و زیبایی محیط زیست شهری، رونق کسب و کار، افزایش مراودات اجتماعی و ایجاد فضایی با نشاط برای شهروندان از اهم اهداف احداث پیاده راه خیابان فردوسی است.

 معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: از 15 اردیبهشت ماه سال جاری مسیر پیاده راه فردوسی در مرحله اول تاسیسات زیربنایی توسط دستگاههای خدمات رسان و سازمان عمران شهرداری سنندج مورد بازسازی قرار گرفت.

ریحانی فرد ادامه داد: دستگاههای خدمات رسان اقدامات لازم را در جهت اجرای عملیات زیربنایی این خیابان در مدت قریب به دو ماه انجام و پروژه جهت آغاز عملیات زیر سازی از 7 تیرماه سالجاری تحویل این شهرداری شد.

وی از آغاز عملیات سنگ فرش پیاده راه خیابان فردوسی از سمت میدان انقلاب در سنندج خبر داد و عنوان کرد: برای اجرای سنگفرش آن عملیات تخریب و خاکبرداری توسط دو پیمانکار از دو جبهه در حال اجرا است.

معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج تصریح کرد: تسطیح بستر باز، تراکم بستر، تهیه و حمل و پخش مصالح، تهیه لوله جهت تاسیسات مکانیکی و برقی و آرماتور بندی جهت ایجاد بستر مناسب بخشی از خیابان فردوسی  برای اجرای عملیات سنگفرش انجام شده است.

ریحانی فرد همچنین به اجرای عملیات بتن ریزی همزمان با تخریب پیاده روهای موجود و همکاری با دستگاههای خدمات رسان جهت اجرای تاسیسات زیرزمینی جدید، ترمیم منهولهای اجرا شده توسط دستگاههای زیرساخت اشاره نمود.

وی با بیان اینکه طول پیاده راه خیابان فردوسی 580 متر و عرض آن 24 متر است، افزود: با معدن سنگ جهت تامین سنگ فرش پیاده راه خیابان فردوسی قرارداد منعقد شده و در صورت نیاز پیمانکاران سنگ به محل پروژه بار گیری خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز