امام جمعه سمنان:

فرهنگ امانت و صداقت در جامعه باید تقویت شود

۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۳:۵۳:۱۴
کد خبر: ۱۰۵۴۳۵۲
فرهنگ امانت و صداقت در جامعه باید تقویت شود
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با تاکید بر ضرورت شناسایی و بررسی فرهنگ های غلط در جامعه گفت: فرهنگ صداقت و فرهنگ امانت باید در جامعه تقویت شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ آیت الله سیدمحمد شاهچراغی روز یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان بر ضرورت شناسایی و برخورد با فرهنگ های غلط در این استان تاکید کرد و اظهار داشت: فرهنگ های خوب در این استان بر فرهنگ های غلط غلبه دارد و باید فرهنگ های خوب نیز در جامعه تقویت شود.
وی، با بیان اینکه دو کار باید در استان سمنان اجرایی شود و شورای فرهنگ عمومی نیز در این زمینه نقش مهمی دارد افزود: راست گویی و امامت داری باید در کشور و استان همگانی شود.
شاهچراغی با تاکید بر رسالت شورای فرهنگ عمومی تصریح کرد: در ادارات و دستگاه های اجرایی متاسفانه قول های می دهند که به آن عمل نمی شود و این باید مورد توجه قرار گیرد و صداقت و راست گویی در این خصوص تقویت شود.
وی، دروغ گویی را امری زشت، حرام و از گناهان کبیره خواند و متذکر شد: باید جلوی این کار حرام گرفته شود و مسایل اخلاقی باید در جامعه تکرار گردد تا به ملکه تبدیل شود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان همچنین بر ضرورت اجرایی شدن مصوبات شورای فرهگ عمومی تاکید کرد و گفت: همانطور که حضور اعضا در این نشست جدی است پیگیری مطالب و مصوبات این شورا هم باید جدی گرفته شود.
نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر اعضا و با بررسی موضوعات مختلف فرهنگی در دفتر امام جمعه سمنان برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز