استاندار کردستان:

حواشی دانشگاەها و مدارس باید از مواد مخدر عاری شود

۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۳:۳۱:۴۱
کد خبر: ۱۰۵۴۴۰۵
حواشی دانشگاەها و مدارس باید از مواد مخدر عاری شود
استاندار کردستان تاکید کرد کە در راە مبارزە با مواد مخدر هیچ گونە تاخیری جایز نیست و دستگاه‌های متولی باید در این حوزە با جدیت هرچە تمام تر اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از سنندج، بهمن مرادنیا در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر استان کردستان عنوان کرد: حوزه مواد مخدر از جمله حوزه هایی است که باید در راه مبارزه با قاچاقچیان و درمان معتادین ثابت قدم بود و از هرگونه تاخیری در این خصوص پرهیز شود.

وی با بیان اینکه زمانی می توانیم به عملکرد خود در مبارزه با مواد مخدر افتخار کنیم که تعداد خود معرف ها به کمپ های ترک اعتیاد افزایش پیدا کند و روز به روز از آمار معتادان کاسته شود، افزود: نیروی انتظامی در این راه به صورت جدی تلاش می کند و امیدوارم روزی برسد که جامعه ای عاری از هرگونه مواد مخدر داشته باشیم.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کردستان دانشگاه ها و مدارس را دو نهاد حایز اهمیت و دارای حساسیت در مبارزه با مواد مخدر عنوان کرد وگفت: بعضا گزارش هایی از وجود فروشندگان مواد مخدر در حواشی مدارس و دانشگاه ها داده می شود که این امر نگران کننده است و باید تلاش نیروی انتظامی و دیگر نهادهای مسئول پاکسازی حواشی این دو نهاد از فروشندگان مواد مخدر باشد.

مرادنیا اضافه کرد: اگر مدارس و دانشگاه های ما عاری از مواد مخدر باشند می توان به فردایی بهتر و جامعه ای عاری از اعتیاد امیدوار بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز