آخرین آمار کرونایی کل استان مازندران تا ۱۶ شهریور ۹۹

۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۷:۰۰:۲۸
کد خبر: ۱۰۵۴۵۵۰
آخرین آمار کرونایی کل استان مازندران تا ۱۶ شهریور ۹۹
در 24 ساعت گذشته 156 بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان های مازندران بستری شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ بر اساس اعلام روسای دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل، با شناسایی    ۷۰ بیمار مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته، تعداد بستری شدگان این بیماری در مراکز درمانی مازندران به ۶۹۳ نفر رسید.

از این تعداد  ۱۳۴بیمار در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران و ۲۲بیمار در چهار بیمارستان زیرمجموعه علوم پزشکی بابل بستری شدند.

بستری ۵۲۷بیمار کرونایی در بیمارستان‌های مازندران

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به شناسایی و بستری شدن ۱۳۴بیمار جدید مشکوک به ویروس کووید۱۹، شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه گفت: در این مدت ۱۲۲بیمار با بهبودی نسبی مرخص شدند.

دکتر موسوی با اشاره به بستری بودن ۵۲۷بیمار کرونایی هم اکنون در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران افزود: ۱۵۵بیمار بدحال هم با علائم حاد تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه، تحت مراقبت‌های خاص تنفسی و پزشکی قرار دارند.

بستری ۱۶۶بیمار کووید۱۹ در بیمارستان‌های بابل

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم از پذیرش و بستری ۲۲بیمار جدید مشکوک به ویروس کرونا، شبانه روز گذشته در چهار بیمارستان تحت پوشش این دانشگاه خبر داد و گفت: ۲۹ بیمار در این مدت با بهبودی نسبی ترخیص شدند.

دکتر سیدفرزاد جلالی شمار بیماران مبتلا به بیماری کرونای بستری شده در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل را ۱۶۶نفر اعلام کرد و گفت: ۴۴بیمار با علائم حاد تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های این شهرستان بستری و تحت مراقبت هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز