معاون وظیفه عمومی لرستان خبرداد:

معرفی مشمولان کنکوری تا پایان شهریور ماه

۱۳۹۹/۰۶/۱۷ - ۱۱:۳۵:۱۷
کد خبر: ۱۰۵۴۸۴۷
معرفی مشمولان کنکوری تا پایان شهریور ماه
سرهنگ"سعید دالوند"ازمهلت معرفی مشمولان کنکوری مجاز به انتخاب رشته تا پایان شهریور ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ سرهنگ"سعید دالوند" در تشریح این خبر به رسانه ها ، گفت: کلیه مشمولان، دانش آموزان، دانشجویان و طلاب که در ماه های خرداد، تیر و شهریور سال 98 فارغ التحصیل شده اند و منتظر اعلام نتایج کنکور هستند، برابر مقررات تا پایان شهریور ماه مهلت دارند نسبت به تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام کنند.

معاون وظیفه عمومی  لرستان افزود: این دسته از مشمولان ضروری است از حداکثر مهلت تعیین شده استفاده کنند و سپس به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس+10مراجعه کنند.

این مقام انتظامی تاکید کرد: مهلت تعیین شده فقط برای معرفی و ثبت درخواست بوده و تاریخ اعزام به خدمت این عزیزان برای ماه های آتی مشخص می شود تا مشکلی برای انتخاب رشته و ثبت نام نداشته باشند.

او بیان کرد: مشمولان شرکت کننده در کنکور سراسری در صورتی که طبق نتایج اولیه اعلامی سازمان سنجش مجاز به انتخاب رشته شوند، می توانند تاریخ اعزام خود را تا اول آذر ماه تمدید کنند.

سرهنگ دالوند افزود: با اعلام نتایج قطعی پذیرش دانشگاه ها، مشمولان پذیرش شده با ارائه درخواست معافیت تحصیلی از دانشگاه مربوطه و ابطال برگ آماده به خدمت، از مجوز معافیت تحصیلی برخوردار می شوند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی لرستان خاطرنشان کرد: مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

 

 

نظر شما